Glory Glory Manchester United ❤

Vit at jeg ikke trenger en logo over hjertet mitt for å vise hva jeg føler for United! Stand up for Manchester United people One love Jeg sa til fruen da lagoppstillingen kom at hvis gutta foran med så mye kvalitet ikke slår til mot ett lag med to poeng på 7 kamper fatter jeg ingenting. Vel etter 0-2 etter ti minutter hjemme på Old Trafford mot Newcastle, og det samme til pause har jeg bare ett spørsmål jeg vil stille dere:  Er dette sabotasje fra Manchester United spillerne mot Jose ` Mourinho i første omgang?  Det må det være spør du meg! Igjen, glemmer de fansen?  Da jeg så intervjuet med Jose` Mourinho før kampen var alt jeg så en slagen mann, så jeg en allerede sparket manager? Håper ikke det 🙂  Jeg har så utrolig vondt i magen og jeg er virkelig trist på Manchester United og fansen sine vegne basert på 1 omgang.

Vel, jeg skulle gjort mye for å være flue på veggen i pausen, for maken til “hårføner” gutta må ha fått .. ha ha,, herlig!  Sesongbeste i 2 omgang og når banens korteste spiller (Sanchez) scorer på hodet, så var endelig fotballens gud på vår side. AMEN. 

Gratulerer Manchester United og Jose` Mourinho❤ 

Det neste jeg skal si er til to visse personer i Tv2 sporten som jeg ikke kan forstå er “eksperter”. 

Brede Hangeland : Du klarer å prestere å si at Gary Neville og Ryan Giggs mangler innsikt i Manchester United, men du sier du har innsikt? Minner deg på at disse to har til sammen 1562 kamper og 43 år til sammen under verdens beste manager Sir Alex Ferguson i Manchester United, så er det noen med innsikt i klubben så er det dem!

Øyvind Alsaker: Du kalte Manchester United`s tv kanal for “manu tv” og United for “manu” når du kommenterte, jeg gremmes bare ved å skrive dette, DU BURDE GOOGLE  OG KOMMENTERE SOM EN SKIKKELIG EKSPERT. FOR DETTE ER Å TRAMPE PÅ KLUBBEN!!!!! Google “never say manu” og gi oss og klubben Manchester United en offisiell unnskylding.!  Du burde skamme deg!

Husk alle sammen at en kamp varer i 2×45 så pause-hetsen mot Pogba og Mourinho bør vel slettes fra sosiale medier? En klubb,ett liv 

UNITED 4 LIFE

Hilsen unitedtim

 

0 kommentarer

Siste innlegg