From me to you Mr.Mourinho

video:One happy manager :)

Klippet over er fra sesongpremieren mot Leicester, filmet av meg og fruen 🙂 

Heldigvis har jeg en hev/senk funksjon på skrivebordet mitt hjemme for mens jeg skriver dette skal jeg stå oppreist. Yes korrekt, oppreist og med strak rygg skal jeg takke mannen med ord, som omsider tok klubben i mitt hjertet fremover siden SAF ga seg i 2013 etter at to andre managere mislykkes først.

Kjære Jose` Mario dos Santos Mourinho Felix, jeg skal ikke fortelle alle hva du har utrettet for alle vet det, av alle aktive managere er du den mest meritterte å suksessfulle av dem alle, elsket og hatet, men av meg har du alltid fått støtte. Selv når du tok to strake Premier League gull med Chelsea og yppet deg mot Sir Alex tenkte jeg: Wow, for en kul fyr som tør å være seg selv og ikke maler på seg ett falskt presse smil. Nå hører det med til historien at Sir Alex kontra deg med tre strake Premier Leage gull etter dette da .. he he. 

Utfordringen for deg slik jeg ser det, så er det mange ting som retter seg mot janteloven, klart denne defineres jo som at man ikke skal være bedre enn andre og det er ok, men hva har det med at du er sammen med Pep Guardioa verdens beste trener? Ingenting… Du har ett par utfordrende egenskaper og det er at du har en tendens til å si hva du tenker og er en meget dårlig taper..vinnerskalle kaller jeg det, så gud forby det.. det var ironi.. Mitt personlig ønske var at du tok over i 2013 da SAF ga seg men du ble nok vurdert som for “eksplosiv” av United styret. Ingen tvil om at det var ett feil valg i mine øyne men “etterpåklokskapen” skal jeg la ligge. Jeg mener at du er den beste manageren vi kan ha og at du må få 100% tillit og ikke 50% slik du har nå.. Det finnes ikke tvil om at du knebles slik det er i dag, og at du må “godkjenne” noen av kjøpene ala` Mkhitaryan, som var en ikke typisk Jose` Mourinho spiller.. Jeg mener at det er så enkelt at det er bare å gi deg frie tøyler så blir vi ett av verdens beste lag igjen, din CV tilsier ikke noe annet og min tillit til deg er 100%, men klart på den mørkeste dag tviler man jo alle, men for meg handler det om hvordan man tviler. Altså #Jose` inn når vi vinner og #Jose ut når vi taper blir jeg så forbannet av, maken til respektløshet og det er å løpe etter vinden da? Jeg fikk masse meldinger under Newcastle kampen med ord som skandale og #Joseout osv.., hørte t.o.m om folk som forlot stadion i pausen..Vel ironien her er vel at de samme skriker om høye billett priser forlot kampen halvveis..”applaus til dem”.. og at United vant kampen som alle vet  🙂  GGMU❤ 

Jeg vil takke deg for dette og for denne progresjonen, siden vi vant dessverre vår siste gull under Sir Alex Ferguson i 2013:

  1. Takk for at du tok oss tilbake til Champions League.
  2. Takk for at du hjalp oss med å vinne Europa League.
  3. Takk for at du hjalp oss med å vinne Community Shield.
  4. Takk for at du hjalp oss med å vinne ligacupen.
  5. Takk for andre plassen i Premier League som ville gitt oss ligagull i en “normal” sesong.
  6. Takk for at du nok oss til finalen i Fa Cupen.

Jeg sier ikke at jeg er fornøyd med dette for det er jeg overhodet ikke, men dette er uten tvil progresjon etter at David Moyes og Louis Van Gaal mislykkes før deg, jeg beklager av hele mitt hjerte for hets, mobbing og drapstrusler som du har/er vært utsatt for, og tusen takk fra hele mitt Manchester United hjerte for progresjonen og for at du viser vilje til å endre deg for den egenskapen mangler ganske mange mennesker. Ellers så vil jeg minne om at det er hele 16 måneder siden sist trofe` men fortsatt mobbes du av andre supportere som knapt har sett ett trofe`  🙂 Dette er sjarmen med fotball men som du selv beskriver det så det dette en åpenbar heksejakt på deg uten like og hvorfor er det så mye ondskap i noe som skal være vakkert? Ettertanke her alle sammen…

Uansett om du er den rette til å styre Manchester United videre eller ikke, så fortjener du ikke dette, så jeg håper nå styret og Ed Woodward tar den rette avgjørelsen for veien videre for oss alle, om dette er med eller uten deg Jose` Mourinho kan ikke jeg svare på men jeg vet hva jeg ønsker mer enn noensinne og det er at Manchester United skal bli verden beste lag igjen.

Jeg vil avslutte med jeg vet ikke hvordan dette ender for deg Mr. Mourinho men jeg støtter deg 110% helt inn, men husk at Manchester United er vårt nummer en og ingen er større enn klubben. det gjelder alle involverte. Bare gjør vårt elskede Manchester United best igjen

ALWAYS MANCHESTER UNITED

Mvh unitedtim

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg