En spennende uke ❤

Det er bare tirsdag i dag, men gleden av det som venter de neste 8 dagene er magisk, så herlig og spennende for meg at jeg kjenner jeg kommer til å være overgira en stund fremover, så unnskyld på forhånd Lena ❤ aka fruen❤. he he 🙂 

I går satt jeg å fruen og så på Spania vs England, alltid gøy med United spillere på banen når det er landskamp, og det finne jo ingen tvil lenger at Nations League tar tatt “privatlandskamper” til ett nytt nivå. Gratulerer til Rashford for en super scoring og assist, det blir spennende å se hvem Jose` Mourinho velger på topp mot Chelsea for kamp om plassene er det vi trenger for å heve nivået.

My magic eight days: 

  • Lørdag venter Chelsea på brua som ikke akkurat er en drømmearena, men klistret til TV skjermen på kampdag så lenge man ikke er på Old Trafford er alltid himmelen for meg. Hva er bedre enn å starte lørdagen med en toppkamp i Premier League?  Chelsea vs Manchester United..Come on United! (Tanker rundt denne kampen kommer på torsdag)
  • Neste tirsdag er det duket for en magisk aften med “the return of CR7 ” ikke at jeg bryr meg om akkurat det, men det blir en liten piff i det som blir en knallaften på drømmenes teater mellom Manchester United og Juventus. Her setter vi oss på toget fra London til Manchester og Old Trafford med retur til London onsdag morgen.
  • Førstkommende mandag er det avreise til London for ett møte med min barndomshelt Eric Cantona, etterfulgt av ett foredrag med han på Apollo i London.

Sistnevnte er helt uvirkelig så jeg må bare ta en dag av gangen så jeg klarer å nyte vært sekund av de neste 8 dagene 🙂 Lenge til lørdag, men who cares? jeg sier bare bring on Chelsea ,Juventus og hello Eric Cantona.

Hvis noen lurer: Jeg elsker Eric Cantona❤he he 🙂 

Kjenner på meg at de neste 8 dagene vil bli en kombinasjon av blod, svette og tårer. Men det elsker jeg som Manchester United fan, jeg føler meg heldig og erfaringen min gjennom 28-30 år som supporter er at man aldri skal ta en eneste seier eller opplevelse for gitt med vårt kjære Manchester United.

Ha en strålende uke videre kjære Manchester United fans

Mvh Unitedtim

 

0 kommentarer

Siste innlegg