Ett skritt frem og to tilbake

Vel da er jeg og fruen tilbake på hotellrommet i Manchester, skuffet… Veldig skuffet… Jeg kan bare snakke for meg selv, men etter 2-2 borte mot Chelsea hvor vi hadde tre poeng i lomma trudde jeg 110% på seier i dag mot Juventus, vel sånn gikk det dessverre ikke. Vi var på plass på Old Trafford tre timer før kampen for å shoppe litt på Megastore, samt suge til seg både stemning og atmosfære på og rundt Old Trafford. Det var masse folk på plass i gatene og køen på Bishop Blaize var allerede femti-seksti meter. Vi var ikke der, men som vanlig var stemningen fantastisk med høy sang faktor.

Inne på drømmens teater fant vi plassene våre og med knall utsikt og samme lagoppstilling som mot Chelsea var det bare å vente til den magiske Champions League hymnen kom.

Ved siden av United Road så er det bare Champions League hymnen som kan lage gåsehud på samme måte, da kampen endelig var i gang må jeg si at jeg var veldig skuffa, 0-1 til pause på hjemmebane? United er dessverre ikke til å kjenne igjen i disse dager og igjen slipper vi inn baklengs, hvor har det blitt av den tryggheten vi hadde bakover ? Hvorfor skal Manchester United ligge og vente på motstanderen på hjemmebane? Nei nå var det bare å glede seg til andre omgang… Jeg synes personlig at vi spiller oss opp i 2. omgang i perioder, men igjen blir vi for feige på hjemmebane. United har jo ett par sjanser som man kan score på, men i dag tapte Manchester United for sin egen feighet. Hvor har blitt av de magiske Champions League kveldene hvor vi angrep i 2×45 og bare knuste motstanderen? Jeg vet ikke, det eneste jeg vet er at noe ikke stemmer, altså jeg ser jo når gutta setter opp ett gir så kan Manchester United slå hvem som helst, men pr. i dag virker det å ligge mentalt hos Jose` Mourinho og spillerne for dette berømte giret er vanskelig å finne.

Nå har vi satt oss en vanskelig posisjon i denne gruppen men vi må ha trua og den har jeg alltid.

Hva tenker dere om denne kampen? Hvor går veien vider for Jose` Mourinho og Manchester United? 

Mvh Unitedtim

 

0 kommentarer

Siste innlegg