We are Manchester United❤

Hvordan kan jeg beskrive dette? Altså, denne kampen så ut til å ebbe ut i 1-1 og mediene lå klare i buskene med sine blodtørstige headinger. Selv satt jeg bare å tenkte: Hvordan er dette mulig? #Ranet på Vitality surret i bakhodet, men ingenting er mer sukkersøtt enn når en av våre “local boys” avgjør. Gratulerer så masse med dagen som var og tusen takk for scoringen to minutter på overtid Marcus Rashford, ordtaket bedre sent enn aldri oppstod av en grunn❤Denne kampen skulle aldri ha vært så spennende og vi kunne hatt årets scoring ved Shaw og Young, og hvordan Rashford misser fra to meter, aner vel ingen men “trust me” han er absolutt tilgitt for den missen… I love you Manchester United❤ Jeg skal ikke dvele ved dette, men i første omgang så det ut som spillerne sviktet kampplanen til Jose` Mourinho igjen, for i andre omgang spiller vi som verdens beste klubblag og vi burde aldri ha gjort det så spennende som det ble, men det viktigste at vi vant. Som jeg alltid sier: Samme hvordan vi vinner, bare vi vinner. Jeg skal ikke påberope meg synskhet, men denne gangen hadde jeg rett magefølelse vedrørende kampen, det var å score to mål for å vinne kampen fordi jeg var ganske sikker på at vi kom til å slippe inn ett mål. Så hva skal man si om kampen ? Vel, mitt United hjerte tåler slike kamper, men er det nødvendig å gjøre alle kamper så nervepirrende? Ikke misforstå meg for slike kamper skaper supportere og ingen seiere smaker vel bedre enn at Manchester United scorer på overtid. Selv om dette kan skrives i stein så hadde det vært deilig med en 3-0 seier og bare i andre omgang så telte jeg seks store sjanser før Rashford satte inn 2-1 (Herrera, 2.Shaw, Young, Rashford og Sanchez). La hjerte og puls bare være normalt i en kamp United ❤️⚽️ Jeg synes fortsatt at Smalling og Lindelof er gode hver for seg (Smalling svak i første omgang), men det er en lang vei å gå vedrørende samarbeid, men ditt kommer vi. Liten «fun fact» fra denne kampen er at nok en gang, for 5. gang scorer Manchester United i både 1. og 2. omgangs siste femten minutter og når man ser hvor mange sjanser United skaper i dag ser man grunnen til at dem er nr. 2 i Premier League på avslutningsstatistikken (kun slått av City). Nå har Manchester United ti av tolv mulige poeng på siste fire kampene i PL og må dette bare fortsette. Nå venter Juventus og City i to bortekamper og alt jeg har og si til det er: “Bring them on!!” We are Mancester United ❤️ Spillemessig og sjansemessig var dette uten tvil sesongbeste i 2. omgang så dette vil jeg se mere av.

Scoring av Martial og Rashford med assister fra Sanchez og Pogba er veldig bra, det er det United trenger, nemlig mål og målpoeng fra flere spillere. Jeg vil trekke frem David De Gea, Martial og Pogba som lagets beste.

  • Hva er deres tanker om denne kampen?’
  • Hva synes dere om dagens spisstrio?
  • Er Lindelof og Smalling det beste stopperparet? Eller bør Bailly få sjansen?

Kom gjerne med deres kommentarer og innspill.

Ha en strålende lørdag videre kjære Manchester United fans❤️

Mvh Unitetim

 

0 kommentarer

Siste innlegg