Sesongen`s tøffeste uke?

Er dette sesongens tøffeste uke ? Det får vi ikke svar på før sesongene er over, men det er uten tvil sesongens tøffeste uke så langt. Personlig synes jeg vi akkurat har hatt en slik uke da vi spilte borte mot Chelsea og hjemme mot kanskje verdens beste klubblag Juventus. Nok om det, nå venter Juventus i Torino på onsdag og på søndag venter City på Etihad. Bring them on sier jeg, basert på årets sesong er presset på dem i disse kampen og det passer oss perfekt! #wearemanchesterunited

Før kampen i Torino ligger Manchester United på 2.plass i gruppe H med fattige 4 poeng på tre kamper, det eneste positive så langt er 2.plassen. Manchester United innledet jo Champions League med tre poeng borte mot Young Boys, men har skuffet stort i kampene på Old Trafford. United skulle spille to hjemmekamper mot Valencia og Juventus, dette skulle bli seks poeng, men endte med null scoringer og ett fattig poeng. Det er faktisk meget kritisk med tanke på avansement og pr. nå har United selv satt seg i offside. Det tre neste kampene i CL handler nå om å levere, levere poeng som gir oss sluttspillet.

Bildene over er fra oppgjøret på Old Trafford mot Juventus hvor jeg og fruen var tilstede

At kampen på onsdag blir tøff finnes det ikke tvil om, her mener jeg at vi United fans må legge til siden ønske om finspill for her er det kun poeng som gjelder. Manchester United er i god form i Premier League, men i Champions League har vi kun fire poeng av ni mulig. Min magefølelse sier 1-1 i Torino og min drøm er en deilig 2-1 seier. Glory Glory Manchester United

Man skulle tro at en frisk og uthvilt Romelu Lukaku skulle være det beste på topp mot kanskje verdens beste stopperpar, nemlig Bonucci og Chiellini, men jeg ser konturene av en magisk trio på topp for Manchester United så jeg personlig ønsker Martial-Sanchez-Rashford foran. Jeg ser helst at Big Rom hviler noen kamper til, og jeg tror nettopp denne trioen foran kan skape mest trøbbel langs bakken som igjen kan bli en nøkkelfaktor mot Juventus.

Min drømmestart- oppstilling til denne kampen er følgende fra venstre: De Gea-Shaw-Bailly-Lindelof-Young-Fred-Herrera-Pogba-Martial-Sanchez-Rasford og på benken har vi jokere som Mata, Matic og Lingard.

Samtidig tenker jeg at Jose` Mourinho er ekspert på slike kamper, det bekymrer meg ikke i det hele tatt, men tankene er mere på det om spillerne kan være fokuserte gjennom 2×45.

  • Hva er deres tanker rundt dette storoppgjøret?
  • Vinner Manchester United?
  • Hvem ser dere helst starter denne kampen?
  • Holder Manchester United nullen mot Juventus?

Kom med deres meninger og kommentarer folkens.

Lykke til på onsdag kjære Manchester United Fans

Mvh Unitedtim

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg