Takk Manchester United❤️

Deilig! Herlig ! Var mine første tanke som vanlig på kampdag, selv om jeg ligger slått ut hjemme med influensa… Ingenting skal knekke meg på kampdag❤️Verken feber, halsbetennelse eller hodepine.. Paraceten er knasket og den ekstra “blunden” som er pålagt når man er syk, er tatt ett par ganger for å bli klar til kampen.. he he 

Alle som elsker fotball har jo ett episk forhold til både Champions League og den vakre hymnen som Tony Britten skrev i 1992, hver gang den spilles uavhengig av hvilken kamp det er, så er det synonymt med gåsehud. Manchester United betyr så mye for meg og kampdag er virkelig en “happy”dag❤️ Jeg brydde meg fint lite om at vi skulle møte favoritten til årets CL trofe i deres lekegrind, Vi er United og jeg frykter ingen, uansett hvor! Husk at all frykt kommer av at vi elsker noe og “noe” i dette tilfelle er Manchester United!

Man leser litt her og der i dag, at noen United fans går for tap, ord som klasseforskjell og mangel på kampplan er grunner til tap…. Latterlig for og si det rett ut! Er det noen managere på denne jordkloden som ha en kamplan så er det fotballens sjakkmester Jose` Mourinho. Nok om det.. Hvis man legger seg ned å dør før krigen er begynt så viser det bare hvilken side man står på, og nei det handler heller ikke om å være realistisk, det handler for meg om og ha troen på United og for meg illustrerer Mourinho dette på en super måte på bildet under i mine øyne.

Dette er sjarmen, dette er lidenskapen med fotballen, nemlig  at man aldri vet hva som kommer. Jeg følte 1-1, jeg drømte om 2-1(som jeg skrev i forrige innlegg) og denne kampen er ett bevis på at noen drømmer oppfylles!❤️  WOW.. Takk Jose` Mourinho, fotballens sjakkmester og tusen takk til alle spillerne som var fokuserte gjennom denne kampen. At vi lar CR7 glippe i ett sekund kan jeg leve med for dette er ( nok en ) dag hvor jeg er stolt av å være Manchester Unites supporter.

Juventus vs Manchester United 1-2❤️ 

Kampen var for meg en perfekt taktisk utført kamp, ja Juventus hadde flere sjanser og De Gea hadde en kjempe redning, som vanlig kom United under, men “who cares” ? Er det ett lag denne sesongen som fortjener å ha marginene på sin side så er det vårt elskede Manchester United. Dette var den første kampen denne sesongen hvor vi var fokuserte i to omganger og hvor samtlige hadde en god kamp. Det er helt umulig og plukke ut Uniteds beste spiller, så i dag er Jose` min “man of the match”.Takk for at du tar United videre som klubb og jeg er stolt av å ha deg som klubbens manager❤️ Sender uansett en liten takk til Juan Mata for sin frisparkperle og til Young for sin automatiske reaksjon etter kampen når Bonucci setter kursen mot Jose`. Nå håper jeg Jose` og United spilte på seg litt mer tillit både for seg selv og fra fansen for “the sky is the limit” for dette laget.

Nå håper jeg spillerne får en dag fri med familien så er gutta tilbake på Aon training complex på torsdag. For på søndag skal City knuses, In Jose` and Manchester United i trust.

Kom igjen og del dine følelser og tanker etter seieren i Torino i kommentarfeltet.

Ha en fantastisk uke videre kjære medsupportere.

United 4 life❤️

Mvh Unitedtim

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg