Større press enn noensinne

Yes, da skal Young Boys på drømmenes teater! Dem skal knuses, smadres og Manchester United skal ta tre poeng. Nok er nok!!  Ved seier sikrer vi avansementet, jeg vil ikke ha en sliteseier ala` 2-1, men hvis spillerne løper, jobber og angriper i 2×45 skal jeg ikke si noe. Hvis man gjør sitt aller beste så er det alltid maksimum av det man kan forlange, uavhengig om man er fotballspiller eller supporteren i gata. Noter en ting jeg ikke syns vi skal glemme, gjør man ikke feil gjør man ikke nok. Ingen er feilfrie, selv ikke England`s gullgutt Harry Kane er feilfri selv om han slapp unna hets for timesvis med måltørke for England, han er nemlig Harry Kane og ikke Romelu Lukaku.

Aldri før har fokuset vært så mye på vår klubb, aldri har Jose` Mourinho hatt så mye fokus på seg selv! Kravet fremover er enormt fra presse og fans, kamper skal ikke bare vinnes, dem skal vinnes på en perfekt måte. For min del er jeg fornøyd med spillerglede og innsats, noe vi ser svært lite til hos dagens United lag.

Jeg er topp motivert for morgendagens kamp fordi jeg som så mange spiser, sover, puster og tenker Manchester United 24/7 og jeg velger alltid og se det beste i alt, selv om mine nerver er tynnslitte.

Manchester United var jo litt akterutseilt i Champions League etter 0-0 mot Valencia og 0-1 mot Juventus med undertegnede tilstede, men etter den råsterke seieren i Torino er det vi som er i førersetet. Liten greie å tenke på til dem som synes United er håpløse til enhver tid så hadde vi slått ut Juventus på bortemålsregelen hvis det hadde vært en sluttspillkamp.

Magefølelsen sier en 4-0 seier, tidlig scoring som setter lista for en fantastisk aften på drømmenes teater, skulle gutta slite så håper jeg fansen på Old Trafford løfter dem. Sammen er vi sterkest og sammen skal vi knuse Young Boys! Sett Martial-Alexis-Rashford på topp fast fremover er min bønn til Jose` Mourinho.

Selvros er narrens egenskaper og den som står vendt mot en mur ser intent annet, Lytt til fansen Glazer for uten dem har du ingen klubb!

UNITED 4 LIFE❤️

 

0 kommentarer

Siste innlegg