Takk Manchester United❤️

Tusen takk Manchester United❤️ At helgen blir hyggeligere med tre poeng er vi alle enig om, og når man gjør det med stil er det enda bedre. Kampen i dag var nesten perfekt, jeg sier nesten fordi United misser på så hinsides store sjanser som det faktisk er vanskeligere å bomme på enn å score på. Klart, ikke ta dette som “klaging” for det er det absolutt ikke, 3-0 til pause og 4-1 ved kampslutt tar jeg anytime og anyday. Det varmer mitt United hjertet å se at vår manager Jose` Mourinho endelig finner en gjeng med spillere som virkelig vil spille for klubben, for klubbfølelse er omtrent like mangefult som vann i Sahara hos mange av dagens fotballspillere. Det er så utrolig deilig for og si det rett ut å se vinnervilje, glød og tæl hos samtlige spillere i dag, Lukaku forsvinner kanskje i deler av kampen, men leverer mer enn nok til godkjent. En annen ting jeg synes er artig “ironi” er hvordan media og diverse forumer fokuserer og vrir på fakta vedrørende Big Rom sin måltørke, først er fokuset på at han ikke har scoret på utallige kamper (så scorer han mot Southampton) så blir fokuset på at han ikke har scoret på Old Trafford siden mars (for det er jo veldig mange kamper fra midten av mai til midten av august) Slutt og let etter feil, hver heller glad for at han har scoret to mål på tre kamper og formen er i anmars, det gjelder også spillere som ikke er iform.

Videre er det på sin plass med en gratulasjon til Juan Mata for sin scoring og assist nummer 50 i en og samme kamp, ellers vil jeg trekke frem Herrera og Rashford som lagets beste spillere, men dette var absolutt en lagseier for maken til innsats i 2×45. Hva kan man si om Diogo Dalot? Her tror jeg Jose` har funnet gull,for en så talentfull back er det lenge siden jeg har sett i United❤️

  • Hva er deres tanker om kampen?
  • Burde vi ventet dette mot Fulham?

Tre ting jeg tar med meg videre er Youngs tidlige scoring ,Rashford`s sin heroiske innsats og at United omsider scoret tidlig i en kamp, for sistnevnte har dem kun gjort en gang før denne sesongen.

Ha en strålende lørdag videre folkens

 

0 kommentarer

Siste innlegg