Konkurransetid

Endelig er det tid for ny konkurranse her på Unitedtim, premien er en signert drakt av Quinton Fortune fra da United slo Vålerenga 3-0 på Ullevål i fjor.

Quinton Fortune fikk totalt 126 kamper for United og scoret ti mål fra sesongen 99/00 – 04/05, hans Manchester United karriere ble dessverre preget av mye skader samt at en med navn Ryan Giggs var hans konkurrent om en plass på venstrekanten.

Jeg kan fortelle en artig historie fra da jeg møtte han: Som dere ser møtte jeg han etter kampen mot Vålerenga, jeg stod i timevis med fruen i høljregn kun iført det du ser på bildet. Jeg så Fortune gjennom ett vindu på Ullevål Stadion så jeg stod og ventet på han til han kom ut. Da han omsider kom ut spurte jeg han om vi kunne ta bildet og da svarte han: “Hvorfor vil du ta bilde med meg? jeg jobber som sikkerhetsvakt her!” Han holdt maska, faktisk så holdt han maska så lenge at jeg var i tvil noen sekunder, men så sprakk han med hylende latter.. hehe..Som dere ser på bildet kunne han fort vært en vakt ut ifra hva han har på seg:) 

 

Konkurranseregler: For å være gyldig deltaker i denne konkurransen må du følge og dele facebook-siden Unitedtim og skrive “OK” i kommentarfeltet under artikkelen om denne konkurransen på FB Unitedtim, legger du inn noe hyggelig om denne siden så er du hjertelig velkommen til dette❤️

Konkurransen varer frem til onsdag 19.12.2018 kl 1800, lykke til alle sammen!

Mvh Unitedtim

2 kommentarer

Siste innlegg