Hvem er vi?

Hvem er vi og hvem har vi blitt, det var mine tanker under dagens kamp. Jeg er glad jeg skriver for stemmen er hes samtidig som jeg er så utrolig skuffet. Isolert sett er det ikke krise å tape på Anfield, men etter 17 runder er vi nå 19 poeng bak førsteplassen med syv seire- fem uavgjort- fem tap og 29-29 målforskjell. Jeg ser verken ett lag eller en manager for Manchester United, det jeg ser er elleve fotballspillere med en drakt dem ikke fortjener, sorry, men det er fakta. De er ikke et lag og de spiller ikke som et lag og når United sin manager etter kampen garanterer topp seks så skjønner jeg ikke noe. Topp seks? Når ble det en målsetting for en klubb på vår størrelse? Vi er verdens største klubb og merkevare, det finnes det ingen tvil om, men tabellen lyver ikke og når ett lag som burde vært topp fem i verden har blitt topp seks i Premier League er det på tide at noen pakker sekken og drar. Om det er Ed Woodward som tror lommeboka er til å sitte på, Jose` Mourinho som ikke vil innse hvor krise det faktisk er eller fem-seks spillere blåser jeg i, det som er klinkende klart er at Manchester United ligger med brukket rygg og vi må dessverre bruke denne sesongen til å være klar til neste sesongen. Nå skulle jeg ønske jeg bare kunne trekke monopolkortet “tilbake til start”. Ellers synes jeg det er ganske provoserende å se Woodward sitte forbanna på Anfield med hånda foran munnen, han er ansvarlig for spillerlogistikken og det Jose` sa i sommer har faktisk skjedd! Lyttet du Ed? NEI! Jeg kan faktisk ikke skjønne annet enn at Mourinho mister jobben nå, han har hatt en vanskelig sesong og er ansvarlig for det sportslige som har levert til strykkarakter og det eneste som kan redde denne sesongen er Champions League. Cup er cup og ballen er rund og så lenge vi er med så er det håp. Eneste håpet som er ute nå er Premier League trofeet, det tar City, at Pool kaster bort sin beste sesong og sitt beste lag på om bli første taper( andre plass, som vi fikk i fjor) er faktisk ikke noen trøst. I dag var jeg så klar for tre poeng, jeg trudde United skulle vinne fordi jeg ikke synes Liverpool har vært så gode, men dem er i en sykt bra flytsone som man for eksempel bare ser på målene til Shaqiri i dag, begge forandrer retning og går i mål. For vår del er vi elleve spillere som faktisk ikke er bedre sammen, individuelt er det flere klassespillere, men dem fungerer ikke som ett lag og dem fremstår som middelmådig sammen. 

Eller så er det en ting jeg ønsker og ta opp og det er den hetsen som Smalling får av en del United fans når han fikk ny kontrakt! 

  • Søppel
  • Tragisk
  • Mangel på ambisjoner
  • Klubben har resignert
  • For en middelmådighet

Dette er noen av tingen som folk skriver i ulike kommentarfeltet , dette er bare deja vu“ fra da Fellaini signerte ny kontrakt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg reagerer på det, men er det greit å mobbe på nett? Er det greit å trakkasere fordi man har tilgang på ett kommentarfelt? Er det greit mobbe mennesker fordi de er offentlige? Nei, nei og nei er svaret herifra til månen!

Hvor mange av dere hadde kalt Smalling eller Fellaini for søppel eller en tragedie ansikt til ansikt? Svært få eller ingen tipper jeg.. Jeg synes det er synd at det er blitt slik, men det er lite man kan gjøre med dette annet enn å håpe at noen kanskje tenker seg om, hadde det vært noen i deres familie eller venner som ble snakket slikt om på nett tipper jeg det hadde vært en annen tone. Please tenk dere om, alle er ikke like hardhudet.

I morgen er det Champions League trekning som jeg gleder meg sykt til, jeg elsker utfordringer så bring them all❤️

BELIEVE❤️

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hei Tim.
      Rævva kamp i dag. Men håper på 9 poeng i de tre neste matchene. Det må være mulig mot Cardiff, Huddersfield og Bournemouth.
      Gleder meg til trekningen i morgen. Håper på Real Madrid. Et storlag det skal være mulig å slå nå.
      Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.

    2. Stig Liøkel: Hei, elendig kamp i dag, ny skuffende affære dessverre. bare å komme seg videre. Jeg håper selv på Real eller Barca:) Nyt søndagen videre så snakkes vi 🙂

Siste innlegg