Du deilige Champions League❤️

Manchester United vs PSG

Wow❤️ kan det bli mer sexy? Jeg satt og håpet på Real Madrid, men sier mer enn gjerne ja takk til ett slikt Europeisk storoppgjør! Vi har aldri møtt PSG før til kamp så dette ser jeg virkelig fram til. For min del er det slike kamper, den gjeveste turneringen av dem alle jeg lever for! Jeg blåser i hva som er status med vårt lag i dag, hvorfor feller noen tårer for noe som skal skje i februar? PSG har scoret mest av alle lagene i årets CL med sine sytten mål og ni baklengs, men kom seg videre med sine elleve poeng foran Napoli og Liverpool som fikk ni poeng i gruppe C. Som alle vet ble Manchester United nummer to i sin gruppe med ti poeng og 7-4 i målforskjell. Vi er i sluttspillet og der kan alt skje.

Minner om at hvis Juventus-kampen hadde vært en sluttspillkamp hadde vi slått dem ut på bortemålsregelen, så igjen alt er mulig! Det viktigste for meg er og aldri miste troen, uansett hva.#WEAREUNITED ❤️

Tiden vi er inne i er tøff for alle parter, men aldri i livet om jeg legger meg ned og “dør”. Nå skal vi gjennom enklere kamper fremover, om det er med eller uten Jose` Mourinho vil kun tiden vise, men det viktigste er at alle drar i samme retning og det er fremover. Hva JM har brukt av penger blåser jeg i, hvem av spillerne som ikke har prestert frem til nå blåser jeg i, fordi er det en tid vi skal reise oss og vise verden hvem vi er så er det nå! Pep blåste av masse penger første sesongen i City med masse bomkjøp, men styret trudde på han, fansen stod bak han og det må Manchester United fansen gjøre nå, for å gi opp United vil aldri skje uansett hva.

Kjærligheten min til United er udødelig!

Man skal til bunnen av hjertet for å finne toppen av kjærlighet, aldri glem det.

Til PSG sier jeg bare:   COME ON!

0 kommentarer

Siste innlegg