OLE`OLE`OLE`OLE!!!!!

22.12.18….. Merk dere denne datoen! Ole Gunnar Solskjær debuterer med brask og bram som trener for verden største klubb❤️ WOW, hvordan er det mulig å leve opp til slike forventinger? 20Legend leverte til en stilkarakter som selv den verste kritiker ville vært stolt av. Vi leste jo at han ville gutta skulle kose seg med fotballen og nyte den… Lett å si, men ikke like lett å levere på banen, men hvilken glede vi så da folkens!! Spillerne står høyt og de presser høyt med en bevegelse og intensitet jeg faktisk ikke kan huske å ha sett på lang tid, tenk dette var første gang siden 2013 United scorer fem mål i en kamp. Hvordan er det mulig at en manager kan ha så mye å si for ett lag? Dette spørsmålet var en av mange jeg stilte Nils Johan Semb som jeg intervjuet for noen uker siden på Unitedtim, her er hva han hadde å si om den saken:
“En managers rolle er ekstremt avgjørende i mine øyne, husk at en managers ansvar er å finne rett sammensetning av spillere, ha en tydelig spillestil med de rette spillerne. Samtidig må stallen driftes med tanke på miljø blant spillerne med den rette balansen. Og det er absolutt ingen enkel jobb”.
Så langt kan vi vel alle si at Semb har 100% rett, det jeg har lagt mest merke til denne uken er smilet på alle sammen, Ole Gunnar smiler konstant, trenerstaben smiler, spillerne smiler og for første gang på mange måneder merker jeg en enorm entusiasme blant fansen. Endelig er vi samlet❤️ Jeg er så utrolig stolt av gutta i dag for lidenskapen var tilbake, Pogba fant sin beste rolle og Victor the Iceman leverte sin alle beste kamp i Unitedtrøya, ja selv Matic var kvikk i både bein og vendinger så dette er #gåsehud for alle som elsker klubben vår. Til dere som sier at dette “bare” var Cardiff så vil jeg si 2 ting: Se kampen en gang til, og tenk på at Cardiff har vunnet fire av de siste fem hjemmekampen sine. Dette var fotball “the United way” og fotball som gjenspeiler vårt DNA, ett DNA som er i vårt blod for evig tid. Det sies at det er ca 659 millioner United supporter på jorden som jeg tipper har en fantastisk dag og det er vel fortjent etter alt vi har vært igjennom denne sesongen. Det er artig å se hvor mye marginer og spillervalg har og si, for den pasningen Pogba slo til Herrera på hans scoring som gikk via Cardiff -beinet ville aldri skjedd under Jose` for dette var meningen, Man.Utd og 20Legend er sjelevenner❤️.At tre av dagens mål ble scoret av “local lads” er sånt vi drømmer om og la det bare fortsette.
Uansett må vi plukke tre poengere fremover og i dag tok vi innpå både Chelsea og vår lillebror i lyseblått City, A truly happy day for us in red.
Nå er det straks tid for januar-vinduet og vi må ha spillere inn, jeg forventer at styret ved Woodward støtter han med nye spillerkjøp, for 1. Juni 2019 er det Champions League finale hvor Ole Gunnar igjen skal levere en episk kveld, så optimistisk er jeg for troen har jeg aldri mistet og den kommer jeg aldri til å miste noen gang.
CARDIFF VS MANCHESTER UNITED 1-5, del deres følelser og tanker!
 
GODE OG ONDE DAGER.
 
0 kommentarer

Siste innlegg