Express yourself❤️

Klare ord fra Solskjær, at han står ved disse ordene er det ingen tvil om… To kamper, åtte scorede mål og to baklengs så klart (la oss ikke ta helt av).hehe.. Det er ganske tydelig at United spillerne koser seg mer med fotballen nå enn noensinne, som jeg skrev så har United putta åtte mål på to kamper, men ta en gjennomgang av målene så ser dere poenget mitt og OGS slagord #express yourself”. Manchester United har nå scoret mål på frispark, langskudd, straffe, corner, alene med keeper og vakker tici taca fotball som selv legendariske Sir Matt Busby ville vært stolt av. Jeg må si at det varmer mitt røde United hjerte å se dette og aldri, jeg sier ALDRI skal jeg undervurdere en managers betydning, klart det er vanskelig og ikke ta av, men se på det på denne måten: Vi har seks poeng med Solskjær ved roret og på en magisk måte har vi tatt innpå City med samme poengsum. Neste kampene skal Pool møte Arsenal og City og ryker dem der og vi vinner våre kamper lukter det noe…

Jeg satt før kampen mot Cardiff med en sånn antiklimaks følelse uten grunn og det samme skjedde i dag før avspark, klart United var jo ikke helt på topp gjennom hele kampen, men igjen leverer dem en solid prestasjon, for uten tidlig scoring mot bunnlagene så er ofte disse verre å spille mot enn topplag hvor begge parter går for tre poeng. Det er helt utrolig å se på spillerne nå, det er jo ingen store endringer på laguttakene siden Mourinho fikk sparken, men se på f.eks Lindelof hvordan han støter fremover for å møte mann, eller hvilken forvandling det er på Pogba og Matic? Eller se hvordan backene kommer på løp med den ene flikken etter den andre. Se bare hvordan Mata spiller frem til Herrera før Pogba klinker inn 2-0. Jeg lurer på hvor mange som vil at klubben skal selge disse nå? For svaret på hvem som trykte hvem ned av Mourinho og Pogba er klinkende klart for meg, men det viktigste for meg er at klubben seiret som den har gjort nå uten tvil. Det aller vakreste eller det jeg verdsetter mest er måten kula triller på mellom spillere samt den frykten for å gjøre feil er helt borte. Ole Gunnar Solskjær har en egen evne så langt til å få spillerne til å tro på seg selv, husk at selvtillit er ikke noe vi kan hente i fryseren ved behov.

Jeg sender en stor julehilsen til Manchester United og Ole Gunnar Solskjær for en perfekt sportslig jul så langt❤️

Nemanja Matic, en ny spiller under Solskjær

Hva skal man si om David de Gea? Jeg bannet i det Depoitre fyrte av fordi jeg så den i mål, men så var det tid for #Davesavs show igjen…WOW…. Den redningen var helt “crazy” deilig å se!! For ser du etter så ser det ut som man har satt TV`en på pause da han ligger stille i luften i ett sekund idet han tar kula..

Verdens beste keeper David de Gea

Jeg skal overhodet ikke ta av for jeg har en lang lunte når det gjelder det og se det positive i Manchester United, men etter hvert som ukene går og vi ryker på ett tap eller to så forventer jeg at spillerne står frem og fortsette å spille fotball “the United way” slik vi har gjort så langt, for i krigen kjenner vi våre venner og ingen er større en klubben. Neste kamp er heldigvis allerede på søndag hjemme mot Bournemouth klokka 1730 hvor vi må krysse fingrene for at dette eventyret som heter Manchester United med Ole Gunnar Solskjær i spissen fortsetter, og tenk folkens når OGS får fart på Sanchez og Lukaku…

Jeg har helt abstinenser fra å være lenge borte fra Manchester og Old Trafford ,men om en liten måned skal jeg over for å se Manchester United mot Burnley og PSG og det ser jeg virkelig frem til for Manchester is my home som det er for så mange❤️

Ha en fortsatt fin romjul og god nyttår kjære Manchester United fans❤️

0 kommentarer

Siste innlegg