18 timer og ett magisk møte❤️

 

Fruen var borte i går og jeg satt som vanlig benket foran TV2 sin Premier League sending for å se gårsdagens 3 kamper. Plutselig, som musikk i mine ører sier de i studio «Følg med i morgen kjære seere for da får vi besøk av Manchester United legenden Paul Scholes under morgendagens storkamp» Ett lite sekund stoppet hjertet mitt Hørte jeg riktig?  Skal «Ginger Prince» eller verdens beste midtbanespiller som Xavi kalte den berømte «class of 92» spillerne til Bergen? Vel, alle som kjenner meg vet at jeg ELSKER Manchester United og som jeg har nevnt så mange ganger før står vi i timesvis i all slags vær for å vente på spillerne. Tankene mine surret, for dette kan jeg virkelig ikke gå glipp av. Hvordan skal jeg løse tur/retur Bergen fra Lørdagskveld til søndagskveld? Jeg har verdens beste samboer og forlovede, og hun støtte meg som hun alltid gjør klokken 22.20 røsket vi med oss litt skift og tannbørstene våre, og klokken 22.42 lørdagskveld satte vi kursen mot Bergen og «Media City» over fjellet. Vi bor på Skjetten så det er ingen snartur, med et grusomt vær og en liten pitstop på fjellet var vi fremme etter 9 vel brukte timer. Dette en av mange «crazy» ting vi har gjort, men dette var absolutt det kuleste vi har gjort i mine øyne. Noter av vi skal kjøre i snøføret over fjellet i 2×9 timer for å gå «all inn» for å treffe Paul Scholes. Scholes skulle ankomme Tv2 Studio ca 12.00 så her var det bare å ta på seg Uniteddrakta og smøre seg med noen få timers tålmodighet Jeg tenkte at det for briste eller bære, uansett blir det 18 timer i bil med eller uten bilde og autograf med Scholes. Jeg og fruen stilte oss opp utenfor Tv2 studio i Bergen ca 1030 i bitende kulde, men alt var verdt det for etter 2 timer og 15 minutter kommer selveste Mr.Paul Scholes, han rekker høflig ut hånden, hilser høflig og stiller mer enn gjerne opp på noen bilder og signerer en Manchester United t-skjorte jeg hadde med.  Han ble passelig imponert over at jeg og fruen hadde kjørt i så mange timer for ett øyeblikk som varte i 35 sekunder.. For meg var det verdt hver eneste meter på veien for Manchester United og jeg er sjelevenner.

 

UNITED FOR LIFE ❤️

2 kommentarer
    1. He he Tim med frue. Dere “blør” faen meg for drakta/ene deres!! Utrolig historie og godt den ble kronet med hell. United gruser spurs med angrepsfotball av en annen verden. Kos dere masse!!

Siste innlegg