The magnificent 7

The man himself, ved hans fulle navn Eric Daniel Pierre Cantona må jo selvfølgelig få litt bilder og spalteplass her. Mannen som er grunnen til at jeg elsker Manchester United og virkelig satte Manchester United på kartet i fotball-England.Hans United karriere var altfor kort men hans bidrag fra 1992 til 1997 ga pene 143 kamper og 64 mål.

Eller da Cantona  “lika” en kommentar fra meg på hans offiselle instagramkonto da jeg aldri ga opp det å få en lyd fra han… den som venter, venter ikke forgjeves sies det og det gjelder virkelig her.

Til slutt vil jeg dele med dere verdens beste bursdagsgave ( selv om det er 25 September)

Yes , det er helt korrekt:)…..ett personlig møte med Eric Cantona etterfulgt med ett foredrag på Hammersmith Apollo. jeg gråter ekstremt sjeldent men da jeg fikk dette trillet det noen tårer… en for at jeg endelig etter 25 år skal se Cantona for første gang i levende live og flere tårer for verdens mest omtenksomme samboer Lena 🙂 

Min vakre samboer <3

au revoir folkens 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg