Premier League time

Da er fredagen kommet og vi er fortsatt en del timer unna kampen mellom Manchester United og Burnley på Turf Moor, en bane som kun Burnley trives på. Etter at Stoke rykket ned er Turf Moor nå min verste bane for United å spille på, ja heller på Stamford bridge eller Anfield.. Makan til hardtarbeidende lag som virkelig ofrer både tenner og lem for laget sitt, så her er det bare å brette opp armene… Skal vi nå endre det berømte uttrykket til : One cold night at Turf Moor? Det er på tide.!

I fare for å repetere meg selv så tar jeg sjansen 🙂  I denne kampen MÅ United spillerne være påskrudd fra første sekund som mot Tottenham, har vi samme innsatsen men trekker ifra personlige feil bak ( som vanlig dessverre) å tar vare på sjansene så er vi der vi skal på veien til sesongens andre 3 poenger:) Nå har Lukaku brent 3 feite målsjanser i 3 kamper på rad, hvor to av missen har fått konsekvenser så håper han står igjen etter etter trening og justerer skuddfoten sin, det trengs..Vi trenger en spiss som er dødelig effektiv og det har han alle muligheter til å bli så ” In Lukaku i trust ”  så la oss se mer av dette på søndag, please..

Til matchen ønsker jeg følgende lag fra venstre i en 4-3-3 formasjon : DDG-Shaw-Smalling-Bailly-Valencia-Pogba-Matic-Fred-Rashford-Lukaku-Sanchez men tipper Lingard starter isteden for Rashford, viktigste for klubben er 3 poeng 🙂 reprise fra ifjor hvor United vant 1-0 etter scoring av Martial holder i massevis  🙂 

Så med det sier jeg lykke til på søndag kjære Manchester United fans 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg