Kjære Jose` Mourinho

Hello The Special One, hva kan man si om dagens pressekonferanse? hmm..jeg er ikke sjokkert, hvorfor er dere? jeg mener, hva forventet dere på dagens pressekonferanse? Mr Jose` er like lett å fyre opp som en knusktørr nyttårsrakett, men det passer egentlig bra for Manchester United er ett stort fyrverkeri for meg…KABOOOM!

Jeg støtter klubbens manager 110% uansett om Erna Solberg hadde vært manager, for meg handler det om å støtte valgene Manchester United som klubb, og valgene dem tar på klubbens vegne. Klart, stille spørsmål og være konstruktiv er innafor, hets er utafor! noe jeg legger merke til er at det er ufattelige mange (dessverre) fans som ikke klarer å skille på sine egne følelser for klubb og manager. Jeg elsker Manchester United og støtter Jose` Mourinho 110% så lenge han er klubbens manager. Så over til dagens pressekonferanse… I LOVE YOU MOURINHO… du er episk, poetisk og dønn ærlig, det skal ingen ta fra deg.  Kjære sportsjournalister.. dere vet det.. han går rett på… kos dere, dere er jo en gjeng som jager etter qlickbait headinger som vampyrer jakter blod, og Jose` serverer dere blodet. Noen ganger skulle jeg ønske han ikke alltid sa hva han tenkte, eller at han ikke lot seg provosere når dere drar inn Mr Klopp for eksempel. Her mener jeg at stillhet er det beste forsvar, som jeg skrev i leserbrevet mitt postet på United.no den 29 August: “Ønsker vi å spille 15 bra kamper hvor vi vinner 4-0 for å følge opp med 14 uavgjorte og 6 tap ca pr sesong? Ønsker vi 4.plassen som de får? Ønsker vi å få færre poeng etter endt sesong enn sesongen før? Ønsker vi å ikke vinne trofeer? Klopp bygger sten for sten og er i sesong 4 nå som Pool-manager. Han er på rett vei i følge dere gribber , men José Mourinho skal bygge verdens beste lag på to sesonger ? Latterlig!! “

Mitt råd til deg Mr Mourinho er, hev deg over dem, gribbene er ikke verdig deg eller Manchester United så her er stillhet det beste forsvar 🙂  men klart vi som har hjerte i Manchester United elsker hvordan du tar vekk presset på spillerne og tar all støyten selv, slik gjør en ekte mann i mine øyne så applaus til deg.

Ha en strålende fredag videre alle sammen 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg