Drømmenes Teater

Jeg husker som det var i går da jeg var for første gang på Old Trafford eller Drømmene Teater som det ofte kalles, året var 1994, Old Trafford rommet ca 43 000 og hårsveisen var midtskill, noe forøvrig alle hadde 🙂  .. ha ha..Man ser liksom laget og stadion på TV så ofte i barndommen at man glemmer at det det faktisk er en virkelighet og ikke bare en fantasi. Følelsen var helt uvirkelig, plutselig stod jeg der som 14 åring og kikket opp mot himmelen for å lese MANCHESTER UNITED med store og klare bokstaver.Det dirret i kroppen, gåsehud og endelig var jeg hjemme, det beste denne dagen var en “Stadium Tour”. Ahh hvor spent jeg var mens jeg vandret rundt i min United T-skjorte full av røde djevler. Husker hvor kult det var når vi kom inn i garderoben… Her sitter Cantona,Schmeichel, Keane og sjefen selv Sir Alex Ferguson.. Blir som den hellige gral for meg, på gulvet var det tre par fotballsko som ifølge guiden tilhørte Hughes, Parker og Irwin. Fun fact  her er at guiden sa Hughes alltid spilte med for små sko for å få bedre kontakt med ballen.. vel, så ut som det funket  🙂  Etter turen i garderoben tuslet vi videre og ned på gressmatta hvor jeg tok en liten suvenir ( Unskyld Old Trafford )  he he .

Guiden sa klart og tydelig : Please dont touch the grass, vel jeg hadde omtrent akkurat fylt 14 år så resultatet ser dere over.. ha ha ..sånn er det bare og jeg var meget lykkelig 🙂  he he. selv 24 år senere er Drømmenes teater ett magisk sted å være, det gir meg alltid gåsehud og vil for evig tid være mitt “hjem” resten av mitt liv 🙂 

Theatre of dreams, where the magic happens

Dette bildet her ( over, av meg og min samboer) er fra årets første PL match mot Leicester og om ca 3 uker så reiser vi over for å se Manchester United vs Wolverhampton  på magiske Old Trafford. Can`t wait and se you again Manchester United 🙂 .

God Tirsdag videre alle sammen 🙂 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg