Landskamp..Pause?

England's Jesse Lingard celebrates as he celebrates after scoring his team's third goal during the group G match between England and Panama at the 2018 soccer World Cup at the Nizhny Novgorod Stadium in Nizhny Novgorod , Russia, Sunday, June 24, 2018. (AP Photo/Matthias Schrader)

Jeg må innrømme at jeg ikke er noe fan av disse pausene fordi det skal spilles landskamper men jeg skjønner hvorfor, skulle gjerne sett at det ble gjort på en annen måte, men jeg personlig har ikke noen løsning på dette. For meg er det flere grunner til at jeg misliker det enn at jeg liker det, det ender alltid med skader og denne gangen er intet unntak. Marouane Fellaini og Romelu Lukaku reiste til Glasgow for treningskamp mot Scotland før de skal møte Island i Nations League og nå bekreftes det at  Fellaini er skadet. Dessverre, og skade nummer 1 er levert! Nå er det bare å krysse fingrene for NULL skader fremover. Vi trenger alle våre røde djevler friske og raske til veien mot 1 plassen i Premier League og neste match borte mot Watford blir en ny knall tøff affære på Vicarage Road.

Mitt United-hjertet er klar for alle kamper som kommer 🙂 

Klart er man fotballgal så ser man jo det meste men jeg kjenner at jeg skal se Norge-Kypros og noen landskamper hvis det passer. Jeg og fruen holder ALLE United kamper hellige i vårt hjem, da disse er ett MUST å se, alt det andre vi ser på er bonus så det blir mye bonus kan man si  🙂 he he . Sånn sett er jeg velsignet med en frue som er fotballinteressert,  men mer om henne da hun debuterer som gjesteblogger her imorgen:)  Stay tuned her folkens for dama er RÅ 🙂 Tanken her er at hun skal gjeste-blogge litt for  fortelle om hvordan ting er fra innsiden av vårt liv som Manchester United fans. Legger ved ett bilde av oss fra årets første live kamp på Old Trafford.

Ha en strålende ettermidag videre folkens, vi blogges 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg