Why Mr. Pogba?

Det blir vel helt naturlig at Manchester United`s mest omdiskuterte spiller får litt spalteplass denne lørdagen, Etter torsdagen siste kryptiske uttalelser så har jeg veldig blandete følelser om hva som skjer. Først vil jeg bare si at jeg ønsker at #Pogback skal vare evig, men vi kan ikke ha det slik at spillerne holder på med ting som driver oss supportere til vanvidd med slike uttalelser til media. Uansett hva Pogba ønsker å oppnå eller hvor høyt jeg verdsetter han som spiller er dette “No No”, men tenker man etter så har United holdt på slik i sommer og helt fram til overgangsvinduet stengte. Det har vært så mye spekulasjoner om hvem skal inn, ut, Mourinho ditt eller datt, misnøye internt og med Super Ed. Hva gjorde klubben? IKKE EN SKITT!  Tenk hva en liten pressemelding fra klubben ville gjort for de stakkars United-hjertene våre?  For å være helt ærlig så syntes jeg Pogba kunne unnlatt å gjøre dette, han må selv skjønne hva han skal si og ikke, men dette må Manchester United ta internt. Jose` Mourinho har en tendens til å si akkurat hva han tenker selv, men i den siste tiden ser vi en endring rundt han, så dette ordner klubben enkelt hvis dem vil. Paul Pogba er en klassespiller som United bør beholde, men jeg syntes Manchester United bør sette seg ned med han for å finne ut hva han vil? Det finnes INGEN tvil om at den sleskete og pengegriske agenten hans Mino Raiola bruker Herr Pogba som en marionett. Det irriterer meg grenseløst og ganske mange andre.

Eller som den beste treneren i fotballhistorien Sir Alex Ferguson sa:

En ting jeg vil at alle skal tenke på er at vi har alle tatt feil valg, vi har alle feil dømmekraft og vi har alle sagt ting vi ikke mener, så tenk dere om før dere kaller Pogba både det ene og det andre. Kommentarfeltet er åpent for alle, men det betyr ikke at man skal skrive hva som helst! La Manchester United og Jose` ta dette internt med han først så får man se om ting endrer seg, hvis ikke så blir det en helt annen diskusjon. Jeg ønsker uten tvil å beholde Paul Pogba, gjerne hele hans karriere, men det må noen små justeringer til for at klubben skal lykkes med det. Større mirakler har skjedd 🙂  Hvis Pogba vil ha ny kontrakt eller har andre “problemer” så er jo det en del av gamet, spillerene i dagens fotball er under MYE større press en de på 70 tallet som startet dagen med en sigarett og avsluttet dagen på puben, things change  folkens. Det skal bli spennende å følge med på hva klubben sier om dette, mest sannsynlig hører vi ingenting, men noter dette : Qlickbait- aviser som Tv2 sporten og Nettavisen kommer til å melke dette for hva det er verdt, gleder meg til dagens latterkule når Pool- boy Alsaker, Hangeland eller Stamsø Møller skal komme med sine “Sofaekspert-råd” for å skape klikk.. kjenner jeg kaster litt opp av dem, men noen skyr ingenting  på vei mot det dem tror er toppen, så for all del ,kjør på gutter, HOVMOD STÅR FOR FALL!

En bønn fra meg til deg Pogba, Fra en supporter til fotballspiller: Please, tenk deg om før du sier noe som kan såre oss supportere,for husk at ord kan såre og media elsker dessverre slike ting. Som din mor sa når du kom tilbake til oss: Det var skjebnen, sa hun og skjebnen kan ikke bestrides, den skal møtes med ett åpnet sinn. Kvitt deg med “pesten” du har som agent og livet vil smile igjen, for det er i Manchester United du hører hjemme.

God Lørdag videre 🙂 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg