Our Manchester 🖤

Yes da er bloggen kommet for å fortelle hvordan eventyret kombinert med Manchester United startet. vel hun blogget om det første møte så da tar jeg det neste kapittelet. Ja hva skal man si? Vakker dame, lojal, fotballinteressert og egentlig bare herlig🖤  kliss kliss.. he he .. 🙂 Når man er “fotballgal” så er det jo klart at klubben i ditt hjertet blir en del av hverdagen, slik er det:) Greia for meg handler jo om å introdusere Manchester United som klubb og Manchester som by, altså for de som ikke vet det er jo Manchester ingen småby, husk at det er den tredje mest besøkte byen i Storbritannia, kun slått av London og Edinburgh. Byen er stappet med kultur, restauranter og uteliv. Når vi er i Manchester koser vi oss fra vi våkner, dagen består bl.a. av å spise frokost på Costa Coffee, en toast og kaffe. Ca. midt i gågata ligger det en italiensk gelato sjappe som får sine besøk av oss hvor crepes og is er selvskreven på menyen:)  ellers er det jo shopping av trening-, jobb- og hverdagsklær tiden går til. Jeg er sikker på at Manchester sentrum må ha 3-400 butikker, så her er det bare å bli med mannen sin damer. Selv om man ikke er fotballgal ( tross Old Trafford med sine 75 000 tilskuere er grunn nok) anbefales Manchester på det varmeste for hygge, shopping eller bare for å dyrke romantikken.

                                                                 

   🖤

Når det er kampdag tar vi taxi til stadion ca 2 timer før, da får vi hele stemningen, folk synger i gatene,øl og mat nytes samt utallige boder som selger masse herlig supporter utstyr. Det minner meg på at jeg må ha mere plass til nye ting da jeg er typen som liker å kjøpe en av alt så lenge Unitedlogo er trykket på:) Hvis du er tom for hårvoks har jeg Unitedvoks, eller når juletreet skal opp kommer United julekuler på, det er ingen jul uten Manchester United kuler på treet.. he he ..når matchen er over så løper vi bak for å vente på ALLE spillerene .. Når vi var på vår første kamp var det hun som foreslo at vi skulle stå igjen å vente på spillerne. Jeg unnlot å spørre om dette for jeg tenkte at hun syntes å være på Old Trafford 2 timer før, pluss kamp var nok, men heldigvis så var det ikke det. Nå står vi alltid igjen etter kamp og venter på spillerne. Uansett om det snør, regner eller er minus grader så står vi der 2-3 timer, men herregud så mange kule bilder vi har fått med spillerne. Det har virkelig vært verdt hver eneste forkjølelse . He he. så på kampdag er vi 7-8 timer på stadion og vi bare ELSKER hvert sekund, begge to:) så ja DRØMMEDAMA er funnet 🖤Jeg kan skrive i stein- United og Lena 4 life🖤

Det er helt sykt å se spillerne i virkeligheten, er liksom som de bare finnes på tv, men når man se dem så blir man helt satt ut, HVER GANG. Samme gjelder når man er på en CL -kamp, når hymnen spilles eller på en PL-kamp og United Road går over høyttalerne og sekundene mot at gutta er på vei ut på banen nærmer seg. GÅSEHUD hver gang.. Er nesten så jeg mister pusten, en ren kjærlighet og når dette deles 110% med fruen er livet rett og slett perfekt. Manchester United vil alltid være i våre hjerter, men det vil også Manchester som by være, byen som alltid har tatt oss imot med ett åpent hjerte. Vi har sett mange kamper og mange fler blir det garantert, denne nydelige “avhengigheten” er en del av oss og vårt DNA. Neste hjemmekamp mot Wolverhampton er vi på plass og vi teller dager:) Hver gang vi ankommer byen snur jeg meg mot Lena og sier: Endelig er vi her igjen og skuldrene senkes, vi er hjemme.🖤

Ha en strålende uke alle sammen, Watford skal knuses om ( seier holder, he he ) om 6 dager.

UNITED 4 LIFE

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg