The greatest present ever 🖤

Dere har sikkert hørt snakk om at vi skal på showet til Cantona nå i Oktober..?? Nå når jeg har fått æren av å gjestebloggen igjen tenkte jeg å fortelle hvordan dette ble til! 

Helt fra jeg traff Tim har jeg skjønt at han må elske Cantona minst like mye som meg, eller er det meg han elsker like mye som Cantona….?? Lite viste jeg at han har vært blodfan fra han ble “født”.. Det er Cantona som har smeltet Tim`s hjertet for Manchester United.. Jeg har hørt historier om hver bursdag Cantona hadde hvor han flagret på terrassen og pynta vaskekosten til min svigermor med drakt og Cantona-maske! Klart en mann som han må feires har jeg skjønt. 

Fra første stund med Tim har jeg hatt et brennende ønske om å tilfredstille han på alle måter når det gjelder United. Jeg har prøvd hardt flere ganger å kontakte div. kanaler inn til klubben med ønske om en liten surprise for han.. Da vi var i London under cupfinalen i 2017 fikk jeg en ide.. Vi var å spiste et romantisk måltid, eller det var tenkt at det skulle bli et romantisk måltid.. Men på vei inn til restauranten oppdager vi at Cantona har show vegg i vegg med restauranten nesten… middagen måtte derfor vike i jakten etter å finne billetter til dette showet. Det var en skuffet Tim som la seg den kvelden, han hadde vært så nær, alikevel så langt unna å komme inn på showet til Cantona.

Bilder fra Wembley

Det var da jeg fikk ideen om å kjøpe billetter til show med Cantona. Jeg googlet meg ihjel for å finne et show i julegave til han den julen..  uten hell.. Jeg bestemte meg for at dette skulle jeg holde helt tett om og virkelig ta han på senga.. Så en dag.. I februar satt jeg på jobb og rett opp på skjermen forran meg dukker det opp et arrangement med Cantona i London.. Videre slår det meg at dette kunne jo være den ultimate bursdagspresangen. Jeg bestiller derfor 2 billetter med VIP- inngang, noe som vil si at vi får møte han før showet og ta bilder med han. 

Jeg og Tim har alltid vært glad i å gi hverandre både oppmerksomhet og små gaver i hverdagen.. Å jeg klarte derfor ikke å holde tett om dette helt til han har bursdag.. som forøverig er 25. sep. Jeg sendte han derfor en kryptisk melding om at jeg hadde brukt en del penger og håpa han skulle akseptere dette.. ( noe han alltid gjør.. haha) 

Men da var ballen igang, han masa værre enn en drittunge på julaften.. han drev meg til vanvidd og prøvde hele tiden å lire det ut av meg over tlf. Jeg vet jo selv at jeg ikke klarer å holde på dette til sept. så jeg sier til han at han kan få vite det når vi kommer hjem etter jobb. Han hadde sluttet tidlig på jobb denne dagen, så gal som han er etter å få vite hva dette var kjører han enkomst inn til byen for å hente meg på jobb så han kunne få vite hva det var litt tidligere.

Da jeg printet ut billettene til showet så jo dette ut som vanlige konsertbilletter med en strekkode og QR-kode.. La meg her legge til at Tim aldri har likt å gå på konserter og liknende..Jeg hadde pakket det inn så mystisk jeg kunne.. 

Da vi nærmer oss hjemme hopper han omtrent ut i fart, spurter opp og setter seg i sofaen som et tent lys… Jeg overleverer gaven til han.. og i det han ser at det er to billetter ser jeg nesten skuffelsen i øynene hans.. Han trur han skal på konsert!! Gleda seg så mye over noe han egentlig ikke vil.. uff. får nesten vondt av han den dag i dag.. da han “skjønner” at det er konsert vi skal på trur jeg han egentlig slutta å lese hva som stod på billettene. Han lar det synke inn i 3 sek. før han leser på nytt og ser at det står LIVE AT APOLLO, ERIC CANTONA… jeg ser han forsvinner i det fjerne med blikket sitt… han stopper å puste et lite sekund, men det beste av alt.. han har enda ikke oppdaget at han har fått VIP, at han skal ta bilde med han og få møte han.. Jeg må peke på billetten der det står VIP og forklare han hva som skal skje… den store voksne muskelbunten knekker sammen som en våt pusekatt og griner som bare det.. han kaster seg over meg å hulker fram et TUSEN TAKK jenta mi.. 

Jeg har forstått det slik at dette er det største han noen gang har fått, og skal få oppleve.. og ingen ting kommer til å overgå dette sier han..    Så her sitter vi, snart klare for show i London med selveste Eric the KING! 

Nå skal min konge og bauta her i livet få drømmen sin oppfylt! Jeg blir rørt av å tenke på hva dette betyr for han og at jeg kan få æren av å dele dette med han! 

Gratulerer med dagen på forskudd gutten min! Dette fortjener du, nyt opplevelsen! 

Elsker deg <3 

0 kommentarer

Siste innlegg