🖤Reisetid🖤

Yes, du herlige nye ukedag:) Ny uke hvor man vanligvis er trøtt i trynet i to dager sammenhengende etter helga, jeg føler meg alltid ett par kilo letter etter at United har vunnet en kamp og etter denne deilige seieren hvor Smalling leker Robin Van Persie så er jeg i ekstase. Ja ja det er bare en seier, men var vi vitne til årets mål? Usikker, men absolutt en sexy kandidat i hvert fall. Kjære dommerpanel: Ta med i betraktingen at målet er fra en stopper og ikke Ronaldo hvor man kan forvente slike ting 🙂 Denne uken byr på flere gleder for meg, først er det Champions League åpning mot gamle klubben til Mini Jakobsen, Young Boys i Sveits på onsdag og Champions League hymnen er jo magisk å høre på etter United Road før match:

video:Champions League

Champions League hymnen er alltid gåsehud..dette er fra Manchester United vs Benfica seongen 2017/18 hvor United vant 2-0 etter selvmål av Benfica’s keeper Mile Svilar og en straffescoring av Daley Blind. Målet for Manchester United bør være å kvalifisere seg for utslagsrunden så fort så mulig, så start med tre poeng gutter, for meg er dette meget viktig med tanke på rullering av spillerne før det tøffe juleprogrammet starter. Torsdag er det pakketid hjemme, da etter en runde hos frisøren.. he he.. Yes ,må jo se bra ut for Manchester United 🙂  Fredag morgen er det avreise retning Manchester, denne gangen var det MYE billigere å reise via London så valget var enkelt. Reiseruta blir slik : Fra Gardemoen til Gatwick, så tar vi toget fra Gatwick til Victoria, så banen derifra til Euston, etter Euston er det bare en togtur derifra til Manchester Piccadilly før man er framme. Det hørtes litt tungvint ut første gangen jeg og fruen skulle gjøre dette, men så lenge man bestiller “off peak” billetter er det bare å ta det første toget som kommer, “Train” og “Tube” systemet er helt fantastisk i England, og på grunn av mengden mennesker som bor i London så går det ett eller annet hele tiden så det er lite ventetid. Dette anbefales hvis man skal reise ofte(re) eller rimeligere:) LENA HØRER DU?… Ha ha .. Den nye rosa drakta er øverst på handlelisten når man setter kursen mot Megastore på Old Trafford, det gleder jeg meg veldig til 🙂  Jeg skal legge ut bilder og kommentarer fra denne turen hvor Djevlene skal KNUSE Ulvene! Stay tuned men først skal Young Boys knuses. As always : jeg stoler på Jose` Mourinho, spillerne og Manchester United.

I hodet mitt i dag surrer bare #DAVESAVES.. he he 🙂  Det er herlig stemning om dagen rundt klubben syns jeg, og det virker som alle som elsker Manchester United tar ett skippertak for klubben, LOVE IT 🖤. Keep it going alle sammen for det er lenge igjen av sesongen🖤.

Ha en strålende uke 🙂 

 

2 kommentarer

Siste innlegg