Getting ready 4 Manchester 🖤

Så deilig med Champions League fotball for Manchester United igjen, hymnen gir gåsehud (som alltid ) og turneringen er magisk for alle som elsker fotball. Jeg sitter på minuttet klar som alltid og venter på lagoppstillingen.. WOW.. for en startoppstilling dem har var mine tanker umiddelbart og en applaus til deg Jose` Mourinho som setter opp den beste midtbanen og angrepet vi har:) Endelig skal vi få se “guttakrutt” sammen foran. Martial-Lukaku-Rashford foran er hurtighet, råskap og målteft i mine øyene. Nå får dem F.. meg vise seg frem foran kassa.MR Fred er hurtigheten og bokseåpneren vi har savnet på midtbanen så denne lagoppstillingen ser meget spennende ut. ENDELIG er Champions League her ! Det bobler og dirrer i kroppen, Jeg kjenner kjærligheten min til Manchester United varmer hele kåken, så jeg måtte sette opp vinduet på terrassen.. ha ha  :). GLORY GLORY MANCHESTER UNITED🖤 Ja sånn fungerer hodet mitt før kamp! 🙂 

     

Vel så høye forventninger hadde jeg at jeg ble skuffet de første 25 minuttene,Eller ? Første 25 ble jo egentlig som forventet hvor United lot Young Boys løpe fra seg og det lykkes United med synes jeg, etter 34 minutter så vi magi fra Pogba som setter inn sitt vakreste United mål i hans karriere, rett i krysset og senere 2-0 på straffe. Pogba har for øvrig verdens kuleste tilløp på straffer…Kjempe omgang av Dalot og her har vi en meget spennende back på gang. I andre omgang håpet jeg at Rashford og Martial skulle spille seg opp men ble litt skuffet der, Martial fikk i det minste en scoring og United vinner 3-0. Perfekt start for Manchester United på årets Champions League. NB: Kudos til Jose ` Mourinho som kostet på seg nok ett smil da han oppdaget United supporteren som tok turen inn på banen 1 min på overtid, jovial fyr han Jose` vettu  🙂  Noe spørsmål og tanker jeg har i hodet etter kampen er:

  1. Hva er den beste angrepsrekka foran? Pr i dag synes jeg Sanchez og Lukaku er bankers ,så får Rashford og Martial kjempe om den siste plassen.
  2. Hvor skal Lindgard spille i dette United laget? Han scorer for lite til å spille foran og er vel best i en 10`er rolle.
  3. Hvorfor spiller ikke Bailly? Er han småskadet eller skal Lindelof matches? Pr i dag synes jeg Bailly og Smalling er vårt beste stopperpar.

Ting som for meg er skrevet i stein etter kampen:

  1. Luke Shaw er tilbake som den backen han var FØR skaden, han EIER venstre backplass nå.
  2. Paul Pogba, på sitt beste så er han verdens beste midtbanespiller.Gi mannen det han vil ha Mr. Ed!
  3. Se på Manchester United gir meg verdens beste følelse 🖤.. (Ikke at det har vært noe som helst tvil på det ,ha ha :))  

Pakke til turen etter en kamp er ikke bare enkelt når man sitter igjen med så mye inntrykk fra kampen, har jo hele dagen i dag, men det var greit å tjuvstarte litt.Får håpe vi husker alt. De fire viktigste tingene er drakt, pass,kampbilletter og penger, resten kan løses i Manchester hvis noe mangler. Som dere ser her er det viktigste lagt fram :

Dere kan jo gjette hvem som har hvilken koffert av meg og fruen?  Minner om at vi kun er borte fredag til søndag 🙂 

Gleder meg alltid som en fem-åring gleder seg til lørdagsgodteriet sitt når destinasjonen er Manchester og drømmenes teater, denne turen er intet unntak.Legger ut bilder/videoer fra denne turen på de to neste innleggene så stay tuned 🙂  La Djevlene knuse Ulvene! La Manchester United vise verden hvem vi er! 

Ellers så vil jeg anbefale MUF Norway på facebook, en herlig gruppe som deler sin kjærlighet for klubben på den måten Manchester United sin “legacy” skal spres. Gruppen er inkluderende, saklig, konstruktiv og full av hjerterom så hvis du/dere ikke er medlem så meld dere inn NU:) 

https://www.facebook.com/groups/mufamilie/

 

Ha en strålende torsdag videre alle sammen og MASSE lykke til på lørdag 🙂 

GGMU🖤

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg