Kjære deg !

KJÆRE DEG!

Kjære deg som aldri sier noe når det går bra, kjære deg som alltid klager, kjære deg som alltid er sur, kjære deg som alltid er negativ, kjære deg som alltid hetser klubben, kjære deg som alltid mobber!

HVORFOR? Det spørsmålet får jeg aldri svar på så jeg retter dette til dere, dere vet ikke alltid hvem dere er selv, men føler du deg truffet så er vel svaret avgitt eller? Da jeg startet å skrive dette innlegget satt vi på toget fra Manchester til London, skuffet etter 1-1, men ENDA mer skuffet over lesning blant Manchester United fansFy F.. er det mulig? Ingen er alvorlig syke, ingen er døde og vi avga 2 poeng i en Premier League kamp. HERE WE GO AGAIN! FRAM MED HYLEKORET! Jeg var skuffet og forbannet etter kampen, men ett stort plaster på såret var å treffe så mange United spillere etter kampen. Det virket som spillerne tok seg ekstra tid på lørdag til oss som venter i timesvis på dem etter kamp. Se mitt innlegg på www.unitedtim.blogg.no som heter «KAMPDAG ❤», datert den 22.09.2018 for bilder av dette 😊.

Her er eksempel på ting jeg har lest fra United fans i går og i dag som gjør meg forbannet! 

  1. Jose` Mourinho må gå, er du seriøs? Du elsket han for EN kamp siden!
  2. Ferguson får en ny hjerneskade av denne kampen!. Faktisk den styggeste kommentaren jeg noen gang har sett. Du er ingen United fan og burde utestenges fra supporterklubben!!
  3. Spillerne blør ikke for drakten, Vel blør du som supporter for drakten?
  4. Laget er ikke bra nok og vi er middelmådig. Har du sett tidligere United lag? Vi har vunnet PL med spillere som Gibson, O`Shea, Brown, Fletcher, Phil Neville, Bebe, McNair, Evans osv!
  5. Alle United`s talenter er kjøpt til klubben. Er Rashford og McTominay kjøpt inn til klubben?
  6. Alle United`s talenter var supertalenter som nå har stagnert. Unge talenter er ustabile, vær realistisk da ikke alle er som Mbappe.

Jeg kunne fortsatt med idiotiske kommentarer, men jeg gidder faktisk ikke bli mer irritert nå, dagens og gårsdagens trakasserende kommentarer holder ikke mål, ferdig snakka. Synes du det er greit hvis noen hadde gjort dette mot deg? Eller gjort dette mot noen du er glad i? Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig? Hvordan kan man elske noen eller noe en dag, også hate de/dem neste dag? Elsker du kun din kone, kjæreste eller samboer når dere har det bra og hvis dere har en dårlig dag så er eneste alternativ hets for så og skille seg? Kjærligheten til en klubb varer evig, ett liv som supporter har sine oppturer og nedturer. Manchester United er min sjelevenn på fotballbanen slik min samboer er i hverdagen, Ingen av dem skal jeg noen gang ta for gitt, NOENGANG. Because true love never dies, so you have to respect each other 4 a happy life😊. Husk at supporterstøtte til vår kjære klubb varer hele livet og Manchester United skal STØTTES 110% hele tiden uansett hva! Også når vi spiller 1-1 mot Wolverhampton på Old Trafford!  

På gjensyn Manchester United

One Love, One United

0 kommentarer

Siste innlegg