Hva nå Manchester United?

 

Hva skal man si om gårsdagens kamp? Latterlig? Svakt? Skuffende? Flaut? Jeg vet ikke hva jeg skal si…. Jeg er tom og sjokkert, hva har skjedd med mitt og vårt Manchester United? Jeg føler vi er så nærme, men samtidig så langt unna.  HVORFOR JOBBER IKKE SPILLERNE I 2 OMGANGER DENNE SESONGEN?  Kan noen please svare meg på det? Laget er mer enn godt nok til å vinne PL og CL, vi har bra nok manager til å vinne PL og CL, så hvorfor spiller vi ikke som vi kan? Jeg gidder ikke legge meg ned for å gråte fordi vi taper mot Derby, på lørdag knuser vi West Ham så er dette glemt. Vi får felle noen tårer, børste av oss dette og reise oss til det sterkeste vi har vist under Jose` Mourinho`s tid i Manchester United. For meg en dette noe logisk, noe forførende som skulle passe sammen.. Manchester United og Jose` Mourinho.. Verdens største klubb og en av verdens beste managere. Dette regnestykket her som er 1+1 bli sannelig ikke 2. Hvorfor? Jeg vet ikke? Hadde jeg visst dette så hadde jeg vel ikke vært selvutnevnt ” sofamanager” eller blogger på fritiden. Jeg skal gjøre mitt beste for å ligge unna diverse nettsider i dag kjenner jeg, og anbefaler dere kjære United fans det samme. Jeg er sikker på at 50% at av dem som skal hetse Manchester United og Jose` Mourinho ikke kommer til å være rasjonelle!! Dessverre!!  Det er mange “tøffe” mennesker i trafikken som viser finger`n for å stikke av i 110 km etterpå! De samme personene som lå ladet i buskene med “vannpistolene” sine for å skyte eder og  galle etter Wolves kampen, ligger nå 110% sikkert klare med kraftigere skyts nå.Skuffende og flaut, men forventet!…. Hvis noen vil høre hva jeg synes og mener. så er det hyggelig og hvis du synes det jeg skal si nå er repeat så synd, les det en gang til for mange trenger det  🙂 er du enig SPRE INNLEGGET!  

  • Klubben skal STØTTES uansett om vi taper 10 kamper på rad!
  • Skal du ytre dine meninger på nettet i dag, tenk deg om fordi er du United fan representerer du klubben og fansen.

Jeg er ikke blind men jeg driver ikke med “netthat” som mange United fans gjør, hvorfor hate noe man elsker?  Jeg elsker ikke United mindre i dag fordi ett topplag i Championship slo oss ut på straffer, og dere som hetser Jones for straffemissen burde skamme dere!!  Han misset, men det er ikke hans feil at United gikk ut. Vi vinner som lag, vi taper som lag…… synd deler av fansen ikke føler det på samme måte.. En ting som KOKER i skallen min!!! Sorry!!!  Til dere som forlater stadion i det Derby går opp til 2-1:  HVA FEILER DET DERE? Hvis dere forlater stadion av medisinske grunner eller av personlige tragedier er det selvfølgelig ok, men har vi virkelig kommet ditt hvor vi heier og er på Old Trafford kun når vi vinner?  Eller hva med dere som mener at billettprisene er grunnen til stemningen varierer på Drømmenes teater, de kan ta seg en bolle og ikke si noe mer om det punktet!  Vi er blitt som Barcelona og Real fansen, det er bare å innse.  Her piper vi selv om vi leder 1-0 i stedet for å synge for full hals og løfte laget ett hakk til. Vel jeg var på Wolverhampton kampen som  flere sikkert har fått med seg og da leverte fansen samme kvalitet som spillerne…. 50 % og halvhjertet… Halvhjertet og 50 % for man tok for lett på det akkurat som man gjorde i går, noe annet svar kan det ikke være….  Det morsomste er jo at 30 % av folket som hetset United etter Wolves kampen så jo ikke kampen en gang å baserer grunnlaget for sin hets på hva qlickbait- aviser skriver. I går diskuterte jeg med en som virket fornuftig helt til han sa: Jeg leser alltid kommentar feltet først for å avgjøre om jeg skal lese artikkelen. WOW.. så hvis han synes kommentarene er “way of” så leser han ikke mer å baserer ting på det ? Vel den samtalen ble raskt avsluttet…Eller gårsdagens andre henvendelse var fra en fan som startet samtalen slik til meg: Jeg har vært fan siden George Best sin tid og du liker nok ikke hva jeg mener om “Manu” ( jeg grøsset ved å skrive det ordet, unnskyld) men hvis du har holdt men United i 50 år og ikke har fått med deg at man ALDRI skal kalle United det så bør du google det snart, jeg ba han gjøre det og avsluttet samtalen.Jeg støtter Manchester United uansett hva som skjer, om det er Jose` Mourinho, noen spillere eller Ed som må gå ( sistnevnte skjer ikke), men laget som spilte i går var jo heller ikke noe reservelag så man kan ikke “unnskylde” seg med det. Hjertet mitt tåler jo en sesong eller tre hvor man ikke vinner noe og det er jo helt ok at man ikke vinner noe hvis man ikke er god nok, men Manchester United er gode nok, vi er gode nok til å kjempe om Premier League og Champions league gull, men akkurat nå er klubben som ett kjempetalent som har stagnert, potensialet er enormt.. Come on United 🖤  Jeg elsker dere Manchester United som en mann eller kvinne kan elske sitt fotballag, men nå må dere finne ut hva som er veien videre, jeg krever en reaksjon fra fra dere som klubb, jeg forventer at de som ikke vil være i klubben forlater den asap, jeg forventer at Mr. Mourinho tar affære og jeg forventer at vi som fans leverer det som kreves av en fan! Ordet fan betyr å støtte!  Jeg sier overhodet ikke at det er vi fans som er svaret, men jeg sier at vi må og ta vår del av jobben på samme måte som jeg/vi forventer at Manchester United tar affære .Jeg personlig hadde satt pris på en pressemelding fra klubben om veien videre men det skjer neppe. 

 

Kjære Manchester United og alle det innebærer og alle som kan påvirke, jeg sier det kun med seks ord : JEG VIL SE EN REAKSJON NÅ!  noen siste tanker før jeg avslutter dette innlegget: 

  • Hvorfor er det kun det negative som gir hundrevis av kommentarer?
  • Hvorfor er det viktigere for noen å “poste” negative United relaterte ting enn “glad” saker? Vis hverdagen
  • Jose` dette må løses, jeg bryr meg ikke om hvordan. Løs det.
  • Ed, enten så knyter du opp knuten på pengesekken eller så lar du Jose` gå, akkurat nå knebler du han.
  • Ed, uten sportslig suksess over tid vil inntektene falle, prøv å tenk lenger enn 6 mnd av gangen
  • Ed og Jose`: ingen er større enn klubben, det gjelder også dere og det virker glemt i perioder.
  • Spillere: En fotballkamp varer 2* 45, ikke 1*45 husk det, dere er så privilegerte mennesker  og spiller for Manchester United, hvis dere ikke ønsker å være her så er det bare og dra til en annen klubb
  • Jose` Mourinho, nå må du finne din start 11`r, vi kan ikke endre 4-5 spillere hver eneste kamp.

 

Jeg er her for dere som fan uansett, jeg støtter dere som fan uansett hva, jeg reiser over å ser på dere spille uansett hva ,for dere betyr alt ett fotballag kan bety for ett menneske 🖤 Men ikke glem at dere har ett ansvar for oss fans kjære Manchester United🖤

One United, One Love🖤United 4 Life🖤 GGMU🖤  ALWAYS🖤  

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg