THROWBACK TO SIR ALEX

Som sikkert mange av dere vet så var jeg på Old Trafford forrige lørdag, lite visste jeg om hvem som skulle ha sitt første gjensyn med Old Trafford og Manchester United på en stund. Gåsehud da jeg leste det på facebook ,Sir Alexander Chapman Ferguson kommer 🙂  Dette gleder vi oss til å få oppleve. Videoen under er fra da Manchester United banka Chelsea 2-1 i februar 2018, noen måneder før han ble alvorlig syk.

video:Legenden Sir Alex Ferguson

 

Da Ferguson ble presentert på Old Trafford, hvor han reiset seg opp å vinket til fansen kunne man se Ferguson smile fra øre til øre❤ 74 489 tilskuere klappet, ALLE sammen klappet, Wolve`s fansen inkludert.For meg kan man være så uenig man bare vil, holde med forskjellige lag osv ,men jeg synes det er meget hjertevarmende å se at alle sammen, uavhengig av lag eller bakgrunn står sammen i slike stunder❤.Applaus fram meg til alle❤  Ett eksempel på samhold, var da en supporter reiste seg opp, godt inn i kampen og sang: Stand up for Sir Alex Ferguson… HELE Old Trafford reiste seg opp å klappet for han i flere minutter, kall det magisk eller episk, for meg ett minne for livet. Jeg er jo så heldig at alderen min stemmer for å bli med på denne magiske reisen under Sir Alex med Manchester United , legger man til at det kom det en magisk franskmann til United i 1992 fra Leeds, for den herlig sum av 1,2 M. pund så kunne man kunne jo ikke akkurat klage 🙂 En artig men skjebnebestemt ( ja det var skjebnen, he he ) så var jeg og en kompis var på match i 2009 mellom Manchester United vs Sunderland ,hvor lillebror Ferdinand beinet ett skudd fra Evra i eget mål i det 90 minutt og til sluttresultatet 2-2.. ,Jeg hadde nesten glemt den følelsen, følelsen av få en utligning så sent og HELE Old Trafford klikket fullstendig!! Det føltes ut som vi hadde vunnet Champions League finalen.. he he.men tilbake til historien:)  Da vi skulle gjennom sikkerhetskontrollen på Manchester Airport så kakker kompisen min meg på skulderen og sier: Du, se bak deg a?…. Oh my god.. Selveste Ferguson måtte gjennom den vanlige sikkerhetskontrollen som oss dødelige mennesker.. he he..  Da var det bare å vente til han var ferdig med sin sjekk i sikkerhetskontrollen for og pent spørre han om jeg kunne ta ett bilde med han, han svarte høflig , Yeah  sure  🙂   Resultatet ser dere her :

 NB: Bildet er fra den tiden hvor håret forsvant frivillig.. ha ha…tiden flyr 🙂  

God bedring videre til deg Sir Alex Ferguson, takk for alle minnene, trofeer og hjertelig takk for at du gjorde Manchester United til den mestvinnende klubben i England ❤. Jeg vill aldri glemme dine siste ord som United manager før du forlot gressmatta på Old Trafford for siste gang: STAND BY YOUR MANAGER,  Sir Alex.. Det gjør jeg og det skal jeg alltid gjøre, ordene er tatovert i mitt røde Manchester United hjerte.❤Always❤

0 kommentarer

Siste innlegg