Mine forventinger❤

Yes, endelig helg, planen var å sove litt lenger enn 0545 som jeg pleier når jeg skal på jobb. Gjorde jo det, men 0645 var jeg klinkende våken. Tankene rundt dagens match surret så hardt at det var umulig å sove. Hvem? Hva ? Hvordan?  Skal vi knuse West Ham? Konsekvenser for tap/ seier? Nei.. F.. eller. Mitt råd til meg selv og dere andre er å nullstille hodet,  fordi siste 3 kampene i Premier League har gitt 7 poeng, så vi krysser fingrene og alt vi har for seier, fordi noe annet er uaktuelt!

Herregud så spent jeg er, kroppen er proppfull av følelser

Hva jeg forventer i dag :

  • Full innsats i 2×45 minutter
  • Vi må sette sjansene, “drepe” kampen
  • Full konsentrasjon fra alle spillerne gjennom hele kampen
  • 3 poeng, finnes ikke andre alternativer

Jeg ser for meg ett kampbilde ala` Burnley matchen, men jeg tror West Ham kjører med høyt press på hjemmebane for og prøve å ta Manchester United litt på senga, men vi har Jose` Mourinho, fotballens “mastermind” som manager så jeg er ikke bekymret i det hele tatt for forberedelsene. Jeg trekker frem tre spillere som jeg tror står frem i dag og det er Lukaku, Fellaini og De Gea. Come on Manchester United, play for the fans today and bring home 3 points.

  • Hva slags forventinger/tanker til kampen har dere? 
  • Hva slags lag tror dere United stiller med i dag?

 Lykke til alle sammen og husk vi er lagets 12 mann uansett, og sammen snur vi dette 🙂 

Glory Glory Manchester United

 

0 kommentarer

Siste innlegg