Mine tanker

Når jeg først så lagoppstillingen tenkte jeg “Herlig og Kult”.  En 4-3-1-2 formasjon med Pogba i 10` r rollen bak Lukaku og Martial høres jo både sexy og spennende ut. Må faktisk si at jeg ble mildt sagt overasket når jeg så hvordan de stilte opp.. 3-5-2 ? Vi har jo spilt slik før og lykkes, så hvor for ikke nå? Ok, jeg velger å stole på Jose` Mourinho, men svar meg på dette Jose`?

  1. Hvorfor spiller ikke Bailly når vi skal har tre stoppere?
  2. Er McTominay nå tredje valget på stopperplass?
  3. Hvorfor er ikke Sanchez på benken?

Kampen er i gang men så var det dette med marginer igjen da… første målet er jo klar offside, men av en eller annen grunn så overser både dommer og linjedommer dette? Er dette ett eksempel på hvorfor vi trenger VAR? Jeg synes Manchester United spiller seg noe opp etter scoringen, men faller fort ned igjen. Jeg blir ikke klok på dette United- laget, gutta prøver, men det blir halvhjertet hele veien. Hvorfor slår vi ikke mer innlegg på Lukaku? Første ordentlige innlegget header han i stolpen og da ser jeg hvor denne første omgangen går dessverre.. 0-2 kommer rett før pause via Lindelof,..Igjen marginer imot oss…HVA SKJER? Kan vi skylde på offsidemål, stang ut og 0-2 via ryggen til Lindelof? NEI!..  Gutta må vise hva dem er laget av i 2 omgang!!  COME ON UNITED

Jeg er meget overasket over at det ikke gjøres noen bytter i pausen, egentlig sjokkerende, men klart en liten “hairdryer” kan jo vekke de fleste.. Som alle så fortsetter jo kampen i samme spor, men når Rashford scorer et nydelig mål aner man jo ett håp, men dette slukkes ganske raskt da Smalling og McTominay “sover” og Arnautovic setter inn 3-1. Hva i alle verden er det som skjer med United? Jeg og sikkert mange andre fatter ingenting.. Gjennom hele denne kampen så var det mangel på spillerglede, humør, samspill, innsats.. Jeg er skikkelig forbannet, kjenner det koker inni meg, men hva hjelper det? Jeg kjenner meg litt lurt, og stakkars fansen som reiser overalt og følger klubben for maken til innsats som leveres tilbake fra spillerne er smålig! Vi maner til innsats, vi støtter klubben uansett hva og vi får ingenting tilbake! Det surrer mange tanker i hodet mitt etter sesongens tredje tap i Premier League:

  1. Hvorfor jobber ikke spillerne?
  2. Hvorfor skaper vi ikke sjanser?
  3. Hvorfor slipper vi inn så mye mål bakover?
  4. Hva har endret seg siden den sterke  2.plassen i fjor?
  5. Er denne innsatsen bevisst fra spillerne?
  6. Har spillerne glemt at de ikke er noen ting uten oss fans?
  7. Har Jose` Mourinho “mistet” garderoben

Eller mitt største spørsmål : VAR DETTE JOSE` MOURINO`S SISTE KAMP SOM MANCHESTER UNITED MANAGER? Jeg grøsser av tanken på hva Paul Pogba og Jose` Mourinho kommer til å gå igjennom fra media nå etter kampen, dem er jo i manges øyne hakkekylling nummer en og to når vi taper og når vi vinner er det Manchester United i sin helhet som vinner, da får de ingen kred. For meg taper vi som lag og vinner som lag!  Jeg personlig tror Mourinho er ferdig etter denne kampen fordi det er manageren sitt ansvar på godt og vondt med tanke på hva en klubb som Manchester United skal levere. Jeg har nå kjærlighetssorg og utnevner lørdagskvelden og hele morgendagen som offisiell sørgetid for Manchester United fans….

Vi er alle frustrert nå, men la oss dele meninger, husk sunt nettvett og ikke la følelsene ta overhånd 🙂   Hva mener dere United skal gjøre nå?

I LOVE YOU MANCHESTER UNITED,UNITED 4 LIFE, AND I WILL ALWAYS SUPPORT YOU, BUT MY HEART IS BROKEN

 

0 kommentarer

Siste innlegg