Kjære Manchester United supporter ❤

Jeg ønsker å dele noen tanker med dere som jeg er litt bekymret for som Manchester United fan. Hvis jeg går litt på “repeat” så får dere ha meg unnskyldt men jeg stopper aldri å kjempe for dette❤ Jeg kan finne meg i hat, hets, mobbing fra andre lag`s supportere men jeg kommer aldri til, eller og verken forstå eller akseptere mobbing av Manchester United av egne supportere. Beklager.. Mine umiddelbare tanker rundt dette er: Har vi det ikke ille nok nå? Jeg er mildt sagt overasket over hvor mange United fans som sitter å gnir seg i henda over Jose` Mourinho`s fall. Jeg har noen spørsmål til dere som jeg ber dere svare på:

  1. Når ble det viktigere at Jose` Mourinho mislykkes enn at Manchester United lykkes?
  2. Når ble vi slike mennesker som dytter klubben utenfor stupet med skjellsord fordi vi opplever motgang ?
  3. Hvorfor vinner vi som lag og når vi taper er det Mourinho og Pogba sin feil?
  4. Når ble #etterpåklokskap noe som man baserer sine følelser på? Er ikke det bare å gardere seg?

Jeg er jo selv aktiv som United fan på ulike fora men jeg personlig merket en splittelse blant fansen som ble ganske merkbar etter 0-0 kampen på Anfeld i oktober 2017. Husker jo selv stemmingen for matchen, disse skal vi knuse sa mange, og etter 0-0 og en tam United kamp virket det heller som mange urealistiske United hjerter ble knust….. Etter dette ble splittelsen og stemningen bare større og verre enn noensinne blant fansen. Vi nærmer oss i skrivende stund ett år siden denne kampen og nå er splittelsen så stor som jeg aldri har opplevd før på mine leveår som United supporter. Jeg er overhodet ikke noen bedre fan enn noen andre men jeg lurer på hva som får Manchester United fans til å skrive slikt om noe de elsker, nå etter 7 kamper i Premier League, en kamp i Champions League og en kamp i ligacupen:

  • Jeg hadde aldri trua uansett, hva sa jeg?
  • Selg Pogba, Spark Mourinho
  • Vi taper 4-1 mot Valencia
  • Få inn Conte ( ja det forslaget er sjokkerende)
  • Skal ikke se mer før dem blir bedre
  • Jeg tippet 6-10 plass før sesongstart, blir vel verre.

Det er jo helt naturlig å være såret og vondbråten etter den siste tiden men seriøst hva skal dere oppnå ved å skrive #Mourinhoout overalt der sport skrives?  Når ble det slik at det er kun medgang som samler fansen? Det krøller seg i magen min når jeg roser en viss klubb,men en ting skal Liverpool ha jaggu meg ha: For ett fantastisk samhold dem har vist uten ett eneste ligagull på snart tredve år, vi har gått fem år uten ligagull å allerede er klubb og fans mer splittet en noensinne. Hvor og hvordan skal dette ende hvis vi går 2-4 år til uten ligagull? Det finnes ingen “quickfiks” for ligagull hvis du tenker etter, selv om en hvis nabo har gjort det men dem å trengte en av topp to managere i verden for å lykkes, i mine øyne er Jose` Mourinho den andre. Ja jeg sa det. ingen andre er i nærheten av en slik cv eller trofeeskap, men han også må vinne trofeer for holde dette momentumet oppe. Det er jo tross alt 1,5 år siden sist trofee. 🙂 Jeg lurer på hvor mange av dere som roper Jose` out nå hadde ropt Jose` in hvis en annen hadde mislykkes i samme tidsperioden? Noen foreslår Giggs, Solskjær, Tuchel, Jardim, Conte og selvfølgelig Zidane. Hvem vet hva som skjer men det som er sikkert er at Jose` Mourinho er klubbens manager!. Lik det eller hat det men sånn er livet akkurat nå.

En annen ting jeg reagerer på er folk som må presisere hvor lenge dem har holdt med United, sorry men du har ikke noe mer klagerett selv om du har holdt med United siden 70-tallet. Sorry men overlevde du 70 tallet som United fan i en periode hvor Leeds og Billy Bremner dominerte så fikser du dette 🙂 Vi skal overhodet ikke sammenligne smerte for vi alle med hjertet for United har det vondt nå, men det finnes ikke ett hårstrå på kroppen min som tviler på at vi kommer sterkere tilbake, sterkere enn noensinne! WE ARE UNITED

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke lese så mye sport som jeg pleier men det er jo umulig å holde seg unna United,( som alltid ).Ja vi er alle såret, lei oss og skuffet men få det ut gjennom ulike United fora, trening eller over ett par pils men please ikke hets Manchester United, klubben i vårt hjerte❤.

ONE LOVE,ONE UNTED

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg