Hva med Manchester United, fansen og Jose` Mourinho?

Kjære Manchester United, Ed Woodward og hele Glazer familien: 

Jeg kjenner meg så lei, så utrolig lei dette media-sirkuset og denne paparazzi tilstanden som har oppstått rundt Manchester United og Jose` Mourinho. I går kveld begynte ryktene og de har fortsatt i dag, rykter om at Mourinho får sparken uansett hvordan det går mot Newcastle, dette meldes fra flere hold. Noen minutter går og det motsatte meldes, Jose Mourinho har klubbens støtte. Det siste tror jeg ikke noe på.. For meg har han vært kneblet siden sommer og hadde dere lyttet til han tipper jeg vi hadde ledet Premier League. Ja helt korrekt, så mye tror jeg på han. Man får ikke en slik CV ved å være en dårlig manager, og jeg føler mange av kjøpene hans er deres valg som han “godkjenner”, altså dem eller ingen.. ref denne sommer. Hadde United fått Toby Alderweireld så hadde vi ikke hatt 12 baklengs på 7 kamper. Nå krever jeg at dere tar ansvar som klubb, prøv å gå litt i dere selv og husk at selv om Manchester United er verdens største “melkeku” så holder det med utnyttelse av dette nå!  Nå får dere enten la Jose` Mourinho gå eller så får dere gå ut med en pressemelding asap hvor dere forteller om tilliten deres til vår manager og veien videre for Manchester United, såpass skylder dere oss fans.

For min del trenger jeg svar på dette, noen jeg ikke får men det er lov å håpe:

  1. Hvorfor tar dere ikke ansvar for det som skjer med klubben vår?
  2. Når det stormer som verst hvor er den offisielle pressemelding som kunne beroliget våre hjerter? På godt for noen, og vondt for andre
  3. Det som skjer nå spådde Jose` i sommer, hvorfor støttet dere han ikke?
  4. Hvorfor tenker dere kun profitt? 
  5. Hvorfor skjønner dere ikke at dere splitter fansen med deres adferd?
  6. Hva slags rolle har Karen Shot Bolt som pressesjef og Richard Arnold som kommersiell direktør i dette vedrørende “pressemat”? 

Jeg står ved klubbens side i minusgrader, stekende sol, gode og onde dager samt for evig tid, men aldri har jeg vært så forvirret som nå..

Hva tenker dere folkens? Hva er veien videre for klubben i vårt hjerte? Bør Mourinho bli eller dra?

Mvh unitedtim

0 kommentarer

Siste innlegg