Tanker før Chelsea vs Manchester United

Endelig nærmer det seg Premier League og match igjen:) Jeg forholder meg fortsatt til det å ta en kamp av gangen og dette er intet unntak, den berg og dalbanen av en kamp vi hadde mot Newcastle var så utrolig deilig, jeg blåser 100% i hvem vi spiller mot så lenge vi vinner. Please folkens kan vi ikke la en seier være en seier for en gangs skyld? Hva er poenget med å klage over at vi lå under 0-2 så lenge vi vinner? Slike kamper skaper fans og engasjement, så ja takk til mange flere slike kamper 🙂 Hvis Manchester United skal ta en kamp av gangen så kan vel vi gjøre det, ihvertfall en gang i blant.

Matchene mot Chelsea er overhodet ikke kampene jeg gruer meg mest til, hvorfor vet jeg ikke. Den statistikken vi har mot Chelsea på Stamford Bridge er katastrofal, men er ikke statistikk til å brytes? Jeg liker å forholde meg til dette ordtaket når det gjelder statistikk : Statistikk er Satans form for matematikk, her rekker tallet og tilfeldigheten hverandre hånden i kampen mot det individuelle.

Siden 2002/03- sesongen t.o.m. 2017/18- sesongen har vi ti tap, fem uavgjort og dessverre kun en seier med mindre pene 13-28 i målforskjell favør Chelsea. Jeg personlig tenker at vi ikke skal bygge videre på noe, men ta med seg den seiersfølelsen man får etter en slik snuoperasjon som mot Newcastle. Min personlige bekymring er ikke om vi kan vinne, fordi jeg vet at Manchester United kan vinne, men alle baklengsmålene må gjøres noe med, og ikke minst Eden Hazard som har syv mål og tre assist er en mann å se opp for.

Er det nettopp en slik kamp vi trenger? Er det “payback time” for det forsmedelige tapet i FA- Cupfinalen? Jeg og fruen var på Manchester United vs Chelsea på Old Trafford forrige sesong hvor Lukaku og Lindgard senket Chelsea ( United vant 2-1 ) så jeg går for dette: Holder Manchester United nullen til pause vinner vi 2-1, dagens tips 🙂 

Bildene over er fra nevnte kamp mellom Manchester United og Chelsea hvor jeg og fruen møtte Nemanja Matic ❤

Nå, mitt kjære Manchester United er det bare å brette opp ermene for Chelsea skal knuses, knuses på brua!  WE ARE MANCHESTER UNITED❤

 

Hva tenker dere om helgens kamp? Hva synes dere om at eksentriske Mike Dean er satt opp som dommer? Hva blir sluttresultatet? Kom med deres meninger 🙂 

Mvh Unitedtim

0 kommentarer

Siste innlegg