#So Close❤

Er det mulig ? Så nære…Ahhh!!! Så utrolig frustrerende at Manchester United kun var fattige 25 sekunder unna sin andre seier på Stamford Bridge på 17 forsøk..Er jeg skuffet? JA, uten tvil for å slippe inn ett mål 5,35 på overtid hvor kun Mike Dean forstår hvorfor det skulle legges til 6 minutter er ikke annet enn håpløst og merkelig! Jeg synes at United viser seg fra en positiv side i dag og uansett hvor kontrollert dem spilte i første omgang beveget spillerne seg bra og virket påskrudd. For meg var dette en skikkelig lagkamp av Manchester United og jeg synes gutta spilte veldig bra i dag, spesielt i 2. omgang. Jeg vil trekke frem Juan Mata med sin rolle på midten overasket mest positivt. Hadde noen spurt meg før kampen om jeg hadde vært fornøyd før matchen med ett poeng hadde jeg sagt ja, ikke misforstå meg for tre poeng er alltid det som kun er bra nok, men ikke glem hvordan vi har lekket som en sil bakover samt hvordan United sliter på brua.. Jeg vil legge til at jeg er spent på hva FA gjør med Chelsea assistenten Marco Ianni som garantert serverte gloser som ikke egner seg på trykk, for å være ærlig skjer det ingenting med han, mens Mourinho garantert blir straffet for banningen mot Newcastle. Ellers kan man jo bare se klassiske qlickbait headinger hos en viss “avis” hvor overskriften avsluttes med: ” Mourinho kokte over” og en artikkel rett etterpå med headingen: ” Jose` Mourinho tente på alle plugger “altså ikke: “Chelsea assistent klikket med verbalt angrep på Jose` Mourinho” som faktisk var det som skjedde, men lenge leve qlicbaitheadinger og deres desperate forsøk på klikk. Ellers er det jo alltid artig å høre hvor skuffet en viss kommentator blir når United scorer, eller smilet han fikk frem hos meg når han klarte å prestere å si at han tviler på ferdighetene til verdens beste keeper David De Gea, men nok om det.

Jeg er skuffet og kan leve med ett poeng på brua, men nå kjære Manchester United holder det med alle disse baklengsmålene, er jo ikke rart det er vanskelig å vinne hvis vi må score både to og tre mål hver kamp for og vinne… Blir jo underholding, men allikevel gutter. Samtidig setter jeg spørsmålstegn ved den skremmende utviklingen til en del fans som regelrett slakter både laget og spillerne så fort vi ikke leder til pause! En kamp varer i 90 min. pluss tillegg folkens, det er vel både kampen i dag og Newcastle matchen et glimrende bevis på?? 

Jeg er stolt av spillerne i dag som gjorde det de kunne, jeg er stolt av Jose` Mourinho som tør å endre spillemønster og viser at han er tilpasningsdyktig og jeg er meget stolt av å være Manchester United fan, som alltid.   Nå venter Juventus på tirsdag med undertegnede og fruen “ringside” på Old Trafford og de skal vi ta, det finnes det ingen tvil om.

One Love, One United

Ha en strålende lørdag videre.

Mvh Unitedtim

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg