Avreise London og Manchester❤

Da er søndagen kommet, det vil si pakketid for avreisen til London i morgen og Manchester på tirsdag. Det er faktisk første gangen vi reiser til to byer i England på fire dager så dette blir artig. Det blir en “crazy” reise for oss da vi er i London i morgen, og tirsdag er det duket for Champions League kveld på Old Trafford, på onsdagen er det London igjen og Eric Cantona show på Hammersmith Apollo. 

Jeg kjenner at dette kommer til å bli en følelsesmessig reise for min United-sjel som jeg bare må nyte hvert eneste sekund av ❤❤. Jeg er evig takknemlig og ydmyk for min flotte forlovede som står bak meg i dette ❤❤, men noter dere at hun er Manchester United fan hun også, så hun har det ikke helt grusomt, he he 🙂 

Vi skal bo på ett hotell som heter Karma Sanctum Soho Hotell i London som blir basen vår disse fire dagene ( En natt blir i Manchester), det ligger 1 km fra Buckingham Palace og nært shopping- områdene så dette ser vi frem til 🙂 Hvis noen har noen “must see” tips til steder i London så kom gjerne med disse, det settes pris på.

Jeg kommer selvfølgelig til å dele denne opplevelsen her på bloggen, så følg med videre.

Mvh Unitedtim

0 kommentarer

Siste innlegg