Tanker før Manchester United vs Juventus

God morgen alle sammen 🙂

Da vi skal på reisefot i en del timer nå så ønsker jeg å dele vår kommende opplevelse og tanker rundt morgendagens kanonkamp i Champions League mellom Manchester United og Juventus allerede i disse morgentimer:

Imorgen setter jeg og fruen oss på toget fra London til Manchester for å se Manchester United vs Juventus, i utgangspunktet skulle vi ikke på denne kampen da vi er i London for nevnte show med Eric Cantona. Vel det var planen, men hvem sier at en plan ikke kan endres på? Så Old Trafford, here we come!!❤ Jeg kjenner at det er er ille nok å være en kort flytur unna i hverdagen, men når man er en togtur unna Manchester United så er det bare å sette seg på toget, hehe .

Denne gangen skal jeg og min kjære bo på Premier Inn i Printworks ( en natt), det er ett flott alternativ med tanke på pris, kvalitet og ikke minst beliggenhet. Hotellet ligger rett bak Arendals med kort avstand til alt i verdens beste by.

For en kamp vi har i vente folkens!! Manchester United vs Juventus,WOW❤  Altså ett europeisk storoppgjør i Champions League er magisk og det finnes ingen tvil om at fansen skal løfte taket av drømmenes teater og virkelig være lagets 12. mann. Please la dette bli en magisk aften som folk snakker om med positive fortegn for Manchester United! Come on United❤ Spill deres beste kamp og gi alle som elsker United en deilig seier, samme hvordan, bare vinn og med seier tar vi ledelsen i gruppen vår. 

Hva tenker dere om morgendagens kamp? Blir mange artige dueller som Shaw vs. Ronaldo, Bonnucci vs. Lukaku, Sandro vs. vår local lad Rashford eller en sexy duell mellom Sanchez og Dybala og fortsetter Martial storspillet? Jeg får puls og gåsehud bare ved å skrive dette. Kan fotballen bli mere sexy? The sky is the limit for denne kampen så svaret er ett rungende ja så lenge Manchester United vinner dette oppgjøret. Har sett flere kamper i Champions League i Manchester, og det er alltid en herlig opplevelse med byen full av bortefans, jeg har (bank i bordet) kun positive opplevelser med bortefansen og dem lager alltid en herlig stemning i byen sammen med oss så dette gleder vi oss til. Som den positive United sjelen jeg er så tror jeg United vinner dette (bank i bordet). Hjemme på Old Trafford skal vi slå alle og denne kampen er intet unntak! Så Manchester United vis oss hva dere kan, og gi oss en herlig preview på veien mot finalen på Wanda Metropolitano i Madrid.  

Glory Glory Manchester United og masse lykke til alle sammen❤

Mvh Unitedtim

 

0 kommentarer

Siste innlegg