Hello Eric Cantona ❤❤

Da er dagen kommet.. dagen jeg aldri trudde ville komme… Jeg og fruen skal på Hammersmith Apollo for å se verdens kuleste fotballspiller, nemlig den tidligere Manchester United spilleren Eric Daniel Pierre Cantona holde foredrag❤. Jeg trudde aldri jeg skulle få se Cantona “live” etter at han la opp etter 185 kamper og 82 mål i mai 1997, men min fantastiske forlovede ga meg en bursdagsgave hun aldri kan overgå noensinne (tror jeg, hehe..) 

Eric Cantona gjorde min kjærlighet til Manchester United komplett og jeg var fullstendig frelst fra første øyekast, da jeg var yngre husker jeg at jeg blant annet signerte med Tim Cantona Iversen og at jeg flagget på bursdagen hans med Cantonamaske og Manchester United flagg, sånn gikk dagene den gang som forelsket Cantona- og Unitedfan. Vel, disse følelsen er ikke endret eller de er endret til det sterkere❤.

Ikke bare skal vi på show, men vi skal treffe han før showet, så min største drøm om å møte The King Eric Cantona skal oppfylles i dag ❤ Tusen takk Lena for at du gjorde denne dagen mulig for meg, ingen ord kan beskrive hva dette betyr for meg og du vet det nærmeste jeg har vært Cantona er når han “lika” en kommentar fra meg på Instagram: 

Igjen tusen takk av hele mitt hjerte Lena❤ du er verdens beste og takk for at du deler denne dagen med meg❤.

Jeg skal selvfølgelig dele denne opplevelsen med dere her på bloggen og på facebook siden min Unitedtim så stay tuned for dette 🙂  

Vi snakkes senere 🙂 

Mvh Unitedtim

0 kommentarer

Siste innlegg