Bring us Everton!

Hvor skal man begynne ? For meg etter denne uken, hvor jeg har opplevd Manchester United vs Juventus live, Carrick sin boksignering i London og Cantona på Apollo på tre dager er hodet og følelser trill rundt og opp/ned…Kaos på den gode måten kaller jeg det.. Sakte, men sikkert begynner fokuset å rette seg mot Everton kampen..

For min egen del trudde jeg helt oppriktig et vendepunktet kom mot Chelsea for Manchester United sin del og det er mulig det har kommet i Premier League, men vi svarte i feil retning på dette mot Juventus. Jeg blåser i hvem Juventus er eller hvor gode Juventus er, for hjemme på drømmenes teater i vår lekegrind skal alle slås. Det forventes ikke, for jeg tar aldri noe forgitt vedrørende mitt elskede United, men skal man være best i verden så feier man for sin egen dør først tenker jeg.

Jeg er meget spent på Everton kampen, bygges det videre på seieren mot Newcastle og 2-2 borte mot Chelsea? Jeg tror det, pr. dags dato er Manchester United 9 poeng unna første plassen og morgendagens motstander Everton er kun 1 poeng foran oss, så “come on United”, ta tre poeng og la oss fortsette klatringen mot toppen ❤.

Personlig er jeg meget bekymret for alle målene vi slipper inn i Premier League, 16 baklengs på 9 kamper er fakta for horribelt forsvarsspill og nå må United tette igjen en gang for alle! Se på Liverpool for eksempel, Liverpool som alle skryter så fælt av, dem har scoret 16 mål og slippet inn 3, United har scoret 15 og slippet inn 16. Liverpool er på 2 plass, (kun slått av City på målforskjell) Manchester United er nummer 10 på tabellen.. I rest my case.. Hvor fokuset må være fremover er helt opplagt, når dette er på plass kan man tenke i nye baner, men inntil videre må man starte helt på nytt med det elementære.

Jeg har klokketro på tre poeng imorgen, men tankene mine surrer rundt dette:

  • Vil United holde tett bakover i denne kampen?
  • Kan Manchester United ha fullt fokus i 2*45 denne kampen?
  • Hvordan svarer spillerne og Jose` Mourinho taktisk på tapet mot Juventus?
  • Ender Lukaku sin måltørke mot sin tidligere klubb?

 Jeg er lei av at vi skal tilpasse oss motstandere på Old Trafford for hjemme skal alle knuses og Everton er intet unntak, klart visse taktiske valg må man alltid gjøre, men nå må Manchester United får tilbake flyten en gang for alle!❤

Hva er deres tanker rundt Everton kampen? Tar United tre poeng? Blir vi vitne til sesongbeste morgen? Kom med deres meninger.

Lykke til alle Manchester United fans❤

Mvh Unitedtim

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg