Tilbake på balløya

Da håper jeg alle Manchester United fans har hatt en deilig tid etter seieren mot Juventus slik seiere skal nytes, for de vokser ikke på trær! Nå er det bare å komme seg litt ned på jorden og nullstille hodet. Søndag er det by-derby mot lillebror, selv om de er bedre enn oss for øyeblikket er de fortsatt å betegne som lillebror eller vår “noisy neighbor”.

Det å skulle motivere seg til ett slikt by-derby ser jeg på som verdens minste problem, utfordringen slik jeg ser det blir å få kampen i Torino ut av kroppen og bygge opp energi, men dette har jeg full tillit til at ordner seg. Kampen mot City blir tøffere og mer intens enn den vi hadde på onsdag, det er den røde delen av Manchester mot den blå delen, kampen ingen i Manchester vil tape. Jose` Mourinho vs Pep Guardiola.

Jeg nevnte det jo i mine forord til forrige kamp vedrørende det å være på tå og hev, City kampen blir intet unntak og alle vet hvordan City jobber gjennom 90 minutter eller hvordan dem kjemper for å få ballen tilbake når dem mister den. Manchester United må spille agressivt og tøft gjennom to omganger hvor dem ikke gir City spillerom, for ikke å nevne kanskje verdens beste spiss Sergio Aguero. Come on United ❤️ Holder gutta 100% fokus, spiller klokt i forsvar og setter sine målsjanser kan dette absolutt gå veien for tre nye poeng, jeg har alltid trua! City kommer garantert til å score så magefølelsen sier 3-2 til United (så klart), men det krever at alle spillerne leverer en enda bedre kamp enn den mot Juventus.

Jeg ser helst at det samme laget som startet sist starter, minus Lingard som trenger litt matchtrening før han kan spille fast på laget igjen, den plassen kan Mata eller Rashford ta. Jeg kjenner at jeg får en indre glede av å se United spillerne ha spillerglede, trivsel og humør på banen, dette er ting vi ikke har sett på en stund.

  • Hva slags kampbildet forventer dere?
  • Tar Manchester United tre nye poeng?
  • Har dere mer tillit til Jose` Mourinho ?
  • Er vi avhengig av at David de Gea har dagen for og slå City?

Del gjerne deres tanker og meninger rundt søndagens by-derby, kampen der City skal slås!

Lykke til kjære Manchester United supporter❤️

Mvh Unitedtim

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg