Bare trist……

 

Manchester United vs Crystal Palace 0-0 ……Hva skal man si? Skal vi lete etter feil eller er det på tide og innse at vi pr. i dag ikke er gode nok til å kjempe om ligagull? Jeg velger det siste… Jeg trudde aldri jeg skulle ta de ordene i min munn, men dessverre er det sannheten. United var jo ikke direkte dårlige i dag, men man ser at den “killer” egenskapen foran motstanderens kasse er helt fraværende, spillerne virker tunge i beina og mer interessert i å kvitte seg med ballen enn å finne løsninger som fører til scoringer. Se bare på hvordan United spiller de siste femten minuttene? På tvers og bakover, ikke noen vondt ment om Felliani men det sier jo litt hvordan vi velger å spille fotball da vi setter innpå hodestyrke på hjemmebane for å pumpe baller opp som man totalt mislyktes med allikevel. Kan man ikke sette opp tempo? Jobbe hardere eller bevege seg raskere? Føler meg bare helt tom for energi, egentlig det samme som man kan si om vårt lag. Kan noen svare meg på hvorfor gutta svikter nok en gang? Hvordan klarer elleve spillere og ikke være motivert til å knuse Palace? Hvorfor er det ikke nok motivasjon for spillerne å spille på drømmenes teater? I skrivende stund ligger United på syvende plass, men blir passert av Bournemouth hvis dem vinner sin kamp, målforskjellen er tragiske 20-21 etter 13 kamper. Rett og slett tragisk. I mine øyne ligger United nå med brukket rygg og dessverre er det for lenge til januar vinduet åpner til at vi kan henge med i kampen om gull, vi er nå hektet av, for aldri i livet om Manchester City som ligger fjorten poeng foran oss avgir nok poeng så vi kan passere dem. Det beste vi kan håpe på er en andre plass men akkurat nå kan vi ikke tenke lenger enn topp fire…Dessverre…

Nei nå skal jeg sørge noen timer og i morgen er det bare å motivere seg til tirsdagens hjemmekamp mot Young Boys hvor sluttpillet skal sikres, det finnes det ingen tvil om!

 GGMU❤️

 

0 kommentarer

Siste innlegg