Bedre sent enn aldri❤️

For en følelse, og hvilken lettelse?? Dette var bare helt fantastisk.. Uansett hvem man spiller mot er seiersmål på overtid så utrolig deilig. Men denne kampen burde aldri har vært så spennende, det skulle stått 2-0 etter 15 minutter, men vi har ingen grunn til å klage i dag. Klart vi møtte Young Boys, ett lag vi skal slå ti av ti ganger og så langt har vi slått dem to av to. Jeg skrev i min intro til denne kampen at Manchester United måtte spille perfekt fotball, vel det klarte dem ikke i 2 x 45, men wow for en første omgang!! Alle løp, alle jobbet, flikker med overlapper selv Ronaldinho ville applaudert og vridninger i spillet selv Beckham ville blitt stolt av.. Holder meg på bakken her, men første omgangen var helt perfekt og sesongbeste, hvordan United faktisk ikke ledet til pause kan bare gudene vite. Når jeg så Chris Smalling spille sin beste kamp i United- trøya siden overgangen fra Fulham kunne ikke dette gå galt. For ett overblikk han viste med langpasninger og driv med ballen, denne Chris Smalling vil jeg se mer av! Ikke misforstå meg, han var ikke best fordi United slet defensivt, han var beste i mine øyne fordi jeg aldri har sett han spille på denne måten og hans makker Phil Jones har en offervilje enhver general i en hvilken som helst krig vil kunne trenge av sin soldat. Hva Jose` Mourinho hadde sagt til gutta før denne kampen er vel ikke noen annet enn han pleier tipper jeg, men denne gangen funket kampplanen perfekt, det virket som spillerne hadde fått klar beskjed om høyt press og aggressivitet til motstanderen var knust og selvtilliten var bygget opp igjen. Det lykkes dem med i min øyne, at man faller litt sammen i andre omgang er synd, men sånn ble det. Noe annet var kanskje dessverre ikke å vente etter en slik magisk første omgang, for den kan Manchester United være stolt av.

Vel, til de som synes jeg er i overkant lykkelig i dag, her er flere grunner til det:

  • United slo ett lag dem skal slå, dette har vært en utfordring denne sesongen
  • United holdt nullen og De Gea viser igjen at han er verden beste keeper, ikke at det har vært noen tvil der
  • Manchester United har sikret seg avansement fra gruppespillet en runde før slutt

Gårsdagens villeste feiring sto vår kjære Jose` Mourinho bak, måten han løftet opp den kurven med flasker og smashet den i bakken var en “floor slam” som selv den mest kjente wrestler`n Hulk Hogan ville vært stolt av .. he he. .Hvis UEFA pirker på dette og ikke lar denne mannen får vise glede så er det noe alvorlig galt med dem, det er jo ikke slik at han pleier å gjøre dette. Fantastisk og følelsesladet i mine øyne, hver deg selv du Mr. Mourinho??Artig var det også at Manchester United`s to mest utskjelte spiller om dagen sendte oss videre, tusen takk til dere Lukaku og Fellaini. Det som er synd er at tempo falt i andre omgang og jeg skulle likt å sett Pogba vært mer aggressiv i bevegelsen og slått flere hurtige pasninger, for dette er han blant de aller beste i sin rolle og please Phil Jones, hold deg skadefri.

Nå er vi i sluttspillet og nå kan alt skje.

0 kommentarer

Siste innlegg