Hvor var lidenskapen?

Ja, hvor er lidenskapen? Det var min første tanke under og etter kampen, startoppstillingen var definitivt preget av hat-oppgjøret som venter oss på søndag, men dette laget var mer enn bra nok til å slå ett lag som ligger på 15 plass i La Liga. Jeg har ikke sett Valencia så mye denne sesongen, men uansett er Manchester United ett bedre lag, men ballen er rund og ofte vinner det laget som vil mest, det så vi dessverre i går. Det som skuffer meg aller mest kanskje er hvordan spillerne som fikk sjansen i går misbrukte den så til de grader til å starte mot Liverpool, slik som kampen var i går er det vel kun Bailly som starter på søndag hvis skadene slipper, dette var triste greier. Man skulle tro at hvis man er en Manchester United spiller som sliter med spilletid som så får sjansen i Champions League så ville man spille med hjertet utenpå drakta i 2×45, men det var helt fraværende. Nok en gang viser Jose` Mourinho hvorfor han velger sine elleve som han gjør til kamper som betyr noe. Vi kunne ha vunnet gruppa men det bryr jeg meg fint lite om for denne sesongen er det mye vi både “kunne og burde” . Manchester United er videre og det er det som er viktig! 

Vi har tapt mot og vunnet mot Juventus i årets CL, sammenlagt hadde vi vært videre hvis det hadde vært en sluttspill-kamp. At folk klager enda på at det var flaks forstår jeg ikke? Det er ekstremt få lag som vinner i Torino og hvis man klager på en seier på bortebane mot Juventus så bør man senke kravet i mine øyne og slutte å lete etter feil hver eneste kamp! Nå venter ett deilig sluttspill i årets Champions League og der kan alt skje!⚽❤️ Jeg tar gjerne flaks og marginer med oss hele veien til finalen i Madrid på vakre Wanda Metropolitana for den er kun seks kamper unna! Ja, det blir vanskelig uten tvil, men troen på laget har jeg alltid, uansett hvor skuffet jeg blir i perioder så betyr Manchester United så mye for meg (jeg får gåsehud av å skrive dette) at jeg mer enn gjerne går først i krigen for laget. Mandag 17 Desember er trekningen for 16 delsfinalen, jeg gleder meg som en unge til å se hvem vi møter, jeg håper vi trekker Real Madrid eller Barcelona for min holdning er : Bring them all! Jeg og fruen skal over i januar og mars, og nå lukter det ny tur i februar også.. vel Lena(fruen) når du leser dette så er du informert… ha ha ❤️

Ha en strålende uke alle sammen og på søndag handler det kun om en ting, 3 poeng, samme hvordan vi får dem bare gjør søndagen til 2018 vakreste og deiligste dag så langt.

 


#WEAREMANCHSTERUNITED❤️

0 kommentarer

Siste innlegg