Love United❤️

Hvordan kan fotball gi så mye glede? Hvordan kan Manchester United bety så mye? Hvordan kan det ikke, er mitt svar til alle som stiller meg disse spørsmålene, fotball er vakkert og Manchester United er kunst ❤️ Magefølelsen var noe roligere da jeg våknet i dag, men fortsatt urolig som alltid på kampdag. Spenningen var høy som vanlig da tiden for lagoppstillingen nærmet seg en time før avspark selv om OGS ser ut til å ha funnet 80% av sin startoppstilling. Hvem ville få sjansen i dag? Dagens lag tror jeg er det sterkeste vi kan stille kanskje, minus en Sanchez i form. Forventingene ble ikke akkurat mindre av dette og som “vanlig” under Solskjær som har fått tilbake både solskinnet, smilet og gleden så leverte United nok ett fyrverkeri i forhold til tidligere kamper denne sesongen. Når jeg ser gutta i spillertunellen er det “gåsehud” på høyeste nivå og når man blir vitne til et soloraid som selv Maradona ville vært stolt av ved Marcus Rashford er lista lagt for kvelden. 

Manchester United vs Bournemouth 4-1 med Paul Pogba som banens gigant nok en gang, nå har han fire scoringer og tre assist under OGS og tenk bare for noen få kamper siden satt han på benken. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Etter oppsigelsen av Mourinho og ansettelsen av Solskjær har vi sett natt bli dag og regn bli solskinn. Jeg nevner igjen at jeg aldri skal undervurdere betydningen av en manager igjen, men husk OGS er en lærevillig og sulten manager som har gått den beste skolen i SAF og dette vokser ikke på trær. Se på Lingard og Rashford folkens, så høyt nivå på “local lads” i PL er en sjelden vare og jeg får tårer i øynene av å se Rashford lykkes, den stille gutten vil bare spille fotball. De løper 10-11 km. hver kamp med en innsats man bare kan beundre og attpå til det vakreste: en Pogba som takler.. hehe.. Pogba må være verdens beste når han er i dette humøret så jeg håper OGS klarer og holde han der, for tøffe kamper og motgang kommer og da trenger vi en som tar ansvar. Er Paul Pogba vår neste kaptein? Vel fortsetter han og holde seg på dette nivået så ja takk, men det forutsetter at han tar det ansvaret det innebærer.

Jeg vil legge ved at jeg har vært stor motstander av Ed Woodward fordi han har satt business før den sportslige biten, men jeg er han evig takknemlig for at han lot Jose` dra som helt åpenbart prøvde å være større en klubben og for at han beholdt Martial, klarer han å sørge for at klubben beholder Martial, Pogba og de Gea så skal jeg tilgi han, for dette laget her er på vei mot noe stort, merk mine ord.

Når har Manchester United 12-3 i målforskjell under OGS og selv om jeg hater at United slipper inn mål hver kamp så kan det bare være, for så lenge vi scorer tre-fire eller fem så skal man ikke være misfornøyd, det fikk jeg klar beskjed om da Ake reduserte til 1-3 og jeg skreik som vi hadde tapt, så takk til deg Lena( fruen) for at du gjorde meg oppmerksom på dette, utfordringen min er at det føles ut som jeg får ett slag i magen hver gang United slipper inn mål, men jeg skal prøve å skjerpe meg Lena.. ha ha❤️

Fornuft er en sjelden vare i fotball, derfor elsker jeg denne sporten og Manchester United har mitt hjertet for alltid❤️

 

0 kommentarer

Siste innlegg