Rufsete, men endelig oppskriftsmessig❤️

La oss starte som sangen starter: Ole`s at the wheel, tell me how good does it feel!❤️ Ord som himmelsk, magisk og vakkert blir milde og når man tenker på Manchester United 24/7 så er dette som en kjærlighet`s boble man aldri vil skal sprekke.. Alle vet jo at å skifte manager ofte gir en mental opptur i noen kamper, men OGS har gitt hele klubben en gigantisk glede som er kommet for å bli. Solskjær har klubbens DNA i sjelen sin og jeg er så utrolig lykkelig for at styret turte å gi en av våre egne sjansen som manager, dette er det garantert SAF som står bak og den beste vet alltid best selv om han bommet med valget av Moyes. Som jeg alltid sier: gjør man ikke feil i livet så gjør man ikke nok.

Kampdag er alltid den beste dagen for meg uansett hvilken dag det er, lett å våkne opp og en saftig gulrot i form av United som venter❤️, som vanlig var det og vente på lagoppstillingen for å se hvem Solskjær skulle gi sjansen, jeg håpet på en “surprise” fra start, men den kom ikke og dette ble vel egentlig som ventet. Det som var mest skuffende var at Greenwood ikke fikk plass på benken. Matchen i dag var veldig rufsete og jeg vil kategorisere den som den dårligste under OGS, men jeg klager aldri så lenge Manchester United vinner. I dag var det ikke en eneste som spilte seg inn på laget, men klart Sanchez og Lukaku er vel dem som er nærmest en plass i start 11`rn. Forsvaret virket rufsete og slet med å få kontroll på Reading sine spillere når dem angrep, men Darmian stod fram i dag. Jeg føler litt med han får han er alltid den første som ryker ut av laget, klager aldri, men blir heller ikke solgt. Håper det løser seg for han i januarvinduet eller til sommeren. På midtbanen var det tydelig at ett anker med energi ala` Herrera var savnet, men som Ole Gunnar sa etter kampen så gjorde han det vanskelig for laget med hele ni bytter, men sånn ble det og det viktigste er at flere fikk spilletid. Hva skal man si om Fred? Vel, i dag synes jeg han hadde mange gode pasninger og virker som han har ett godt blikk for spillet, med brasiliansk teknikk på plass tror jeg han kan bli en klassespiller for oss, men jeg tror han er den type spiller som Ji Sung Park var, altså en spiller som må spille hele tiden for å være blant de beste i sin rolle, så det blir spennende å se fortsettelsen. Ellers synes jeg vi alle sammen skal sende en stor takk til Sergio Romero for benparaden på skuddet til Harriott for der så jeg nullen sprakk.. Det er ingen tvil om at fremtidens fotball er tempo, hurtighet og teknikk, en type fotball som er “The Manchester United way” så fremtiden ser lys ut❤️En artig greie er jo at vi har både verdens beste keeper og verdens beste reserve keeper i David de Gea og Sergio Romero

Det er sikkert mange tanker og mange meninger der ute om både kampen og motstander, men for meg så fokuserer jeg på følgende:

  • Dette var United`s femte strake seier
  • Andre kampen på rad hvor United holder nullen, det har ikke skjedd denne sesongen
  • Målforskjellen på fem kamper er 16-3
  • Lukaku har scoret tre mål på tre kamper og endelig sitter “touchen”
  • Sanchez har to assist på to kamper etter skade

Ellers var det artig å se Solskjær be Sanchez flytte seg fra plassen for Solskjær er ” The Gaffa” nå.. he he

Ha en strålende lørdags kveld videre folkens og søndag 13 Januar kl.1730 venter Tottenham på Wembley, uten tvil Ole Gunnar sin første store test som United manager❤️

0 kommentarer

Siste innlegg