The FA Cup fourth round draw

 

Yes, hva skal man si? Arsenal borte i fjerde runde, hodet mitt fungerer slik at skal man vinne denne turneringen så må vi slå de beste så hvorfor ikke starte på Emirates? Etter det skuffende 2-2 resultatet på Old Trafford så har jeg vel egentlig bare ventet på å møte dem igjen. Selv om jeg naturligvis håper på “lett” vei for oss og det motsatte for våre rivaler på veien mot Wembley så var det blant de verste vi kunne trukke. Jeg tar gjerne en reprise av fjorårets oppgjør hvor vi ble rundspilt, men alikevel vant 3-1 etter at David de Gea leverte verdens beste redning etter ett skudd av Alexis mens han var Arsenal spiller. Drømmen var ett non-League lag men jeg har lært at man får ikke alltid det man drømmer, men uansett skal man aldri slutt å drømme❤️

I FA cupens 147 årige historie er nettopp denne kampens motstandere det laget som har vunnet den flest ganger med Arsenal sine 13 seier mot Manchester United`s 12.  På tide å utligne dette og komme oss ett skritt videre som det mestvinnende laget i denne turneringen (også).

  • Hva tenker dere om dagens trekning?
  • Tar United seg videre til femte runde?
  • Hvor store muligheter har United til å vinne FA Cupen?

BRING US THE GUNNER`S!

 

 

 

2 kommentarer
    1. Spennende trekning. Som du påpeker så må alle slås om man skal drømme om å heve trofeet. Så hvorfor ikke. Sånn jeg ser det så handler det mye om flyt og få spillerne til å fungere sammen. De siste ukene er det vel en oppstilling som har utpekt seg hittil. Og det virker som pilen peker rette veien. De virkelige svarene på det kommer gjennom de neste kampene. At det finnes kvaliteter i laget er udiskutabelt. Blir spennende å se fortsettelsen.

    2. Stig Erik: kan ikke være uenig i dette du skriver:) Det er så mye kvalitet her så alt er mulig, Jeg tror på OGS fordi han kjenner klubben og har gått den beste skolen i SAF

Siste innlegg