1000 ord❤️

Man sier at ett bilde sier mer enn 1000 ord, dette bilde viser to ord: ONE LOVE❤️!  Yes, det holder så lenge man er sjelevenner! Dette er helt rått, tenk med OGS ved roret så tok United sin 8. strake seier og avansementet til 5 runde i FA-cupen er i boks. Er bare og sende masse gratulasjoner til alle United fans over hele jordkloden og samtidig sende en tusen takk til Ed Woodward. Ja, den så jeg ikke komme selv en gang da jeg ikke akkurat er han største fan, men tenk folkens: Alt han trengte var å ansette Ole Gunnar Solskjær. Magefølelsen sa 3-1 før kampen og heldigvis hadde jeg rett.. Dette er en ren makt demonstrasjon av Man.Utd og kveldens seier var ikke bare råsterk, men 110% fortjent. Hvordan kan man ikke elske Ole Gunnar som United manager og nok en gang beviste han sin taktisk tøffhet, altså hvilken manager på denne jordkloden som er i ledelsen med 2-1 på Emirates setter innpå to spisstyper som Martial og Rashford? INGEN….. eller en ved navn Ole Gunnar Solskjær.

SIKT ALLTID PÅ MÅNEN FOR SELV OM DU BOMMER SÅ LANDER DU BLANT STJERNENE❤️

Vakkert å se han gi dem som fortjener det tillit og enda vakrere er det at dem leverer… En nydelig scoring av Sanchez og en deilig scoring av Jesse og når Big Rom er bak to av målene kan vi vel trygt kalle dagens trio en suksess. Etter hver seier fant kritikerne noe å klage på: “Er jo bare Cardiff eller Brighton” og når United slo Spurs dukket det opp ting som “Flaks” eller “det var jo bare en kamp.. ” Vel, nå har Manchester United slått både Tottenham og Arsenal på Wembley og Emirates så jeg tar av meg hatten for laget og det synes jeg flere bør gjøre.  Det nærmer seg sakte, men sikkert storkampen mot PSG som uten tvil vil være lagets største test, men først venter Burnley på tirsdag på Old Trafford hvor skalp nummer ni skal jages for tre nye poeng. Hvis noen tror dette blir tre lette poeng så minner jeg om at de to siste oppgjørene mellom Manchester United og Burnley på Old Trafford har endt 2-2 og 0-0

  • Hva tenker dere om dagens kamp?
  • Det er vel bare og ansette OGS?

Så langt er dette ett vakkert eventyr og tenk at en nordmann fra lille Kristiansund var det som skulle til, ha en strålende helg alle sammen og nå er det pakketid her for søndag morgen setter vi kursen for verdens beste by Manchester❤️.

0 kommentarer

Siste innlegg