Let`s go home❤️

Sponset/Reklame

Endelig er det klart for avreise til Manchester igjen, kjenner jeg får gåsehud når jeg skal beskrive hva Manchester betyr både som by og som lag for meg og oss som par❤️ Skal prøve med ett ord: KJÆRLIGHET❤️ Vi flyr til Manchester i morgen tidlig så vekkerklokka stilles på 0415 i natt, men når du har en stor gulerot foran deg, hva gjør det å stå opp tidlig da?? 

Det er kampen på tirsdag mot Burnley vi skal se, jeg plukket meg ut denne for jeg elsker å se slike “typiske” oppgjør med en tradisjonell engelsk motstander som går inn i hver takling og duell som det skulle være den siste.. Blir jo som jeg har nevnt tidligere, at her blir det en ekstrem mental utfordring både for spillerne, støtteapparatet og Solskjær, men selv om det er litt slitne bein om dagen har jeg klokketro på laget (som alltid) for med den sulten og spillergleden de viser, er United kun sin egen verste fiende. Vi skulle i utgangspunktet dra på mandag, men vi booket om slik at vi får en ekstra dag der nede for tiden bare suser avgårde når man er der. Planen er ny stadium-tour (skal legge bilder her på bloggen) og en tur til idylliske Altrincham hvor cafe` og shopping skal nytes. Manchester United og byen er min hellige gral så uansett hvor mange ganger jeg reiser ditt gleder jeg meg bare mer og mer for hver gang.

På turen tar jeg med meg mitt nye lykkearmbånd som debuterte under gårsdagens seier mot Arsenal. Armbåndet kommer ifra et kult selskap som holder til i USA, de heter MyArenaBrand. De produserer håndlagde armbånd av natursteiner hvor man kan velge sin favorittstadion i 3D som er av solid sterling silver eller 14 k gullbellegg som en del av smykket. Jeg har så klart valgt Old Trafford i 3D som stadion, men hvis man ønsker er det flere valgmuligheter på deres hjemmeside www.MyArenaBrand.com.  Se bilder av noen eksempler:

WEAR YOUR HEART ON YOUR WRIST❤️

Valget mitt falt på sort naturstein med sterling silver i detaljene. Jeg er super fornøyd og det er virkelig topp kvalitet ellers ville jeg aldri ha skrevet om dette. Jeg har fått lov til å dele ut en rabattkode til mine lesere og følgere, klikk dere inn på siden www.MyArenaBrand.com og velg deg ditt eget armbånd, ved utsjekk og betaling benytter du deg av rabattkoden “UNITEDTIM” (i store bokstaver) i feltet “discount code” da får du 15% rabatt og fri frakt til Norge med en 30 dager “pengene tilbake garanti”. Husk og ta mål av håndleddet og velg riktig lengde da dette spesialtilpasses til hver enkelt. Kampanjen varer til 9 februar.

Hvis dere lurer på noe legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet på facebook under artikkelen så svarer jeg der.

Vi snakkes folkens❤️

 

0 kommentarer

Siste innlegg