Happy Sunday❤️

Gratulerer med tre poeng kjære Manchester United fans, dette var både slurvete, nervepirrende og en psykisk test for oss hjemme foran TV`n. Den missen Rashford hadde etter fire minutter ga meg slags “deja vu” følelse med tanke på den missen han hadde mot Burnley, men fotball er så enkelt at skyter man ikke scorer man ikke. For min del sitter jeg her litt følelsesmessig utladet, ikke fordi United misbrukte målsjanser, men det var så sykt mye slurv og feilpasninger.Det er så mye klasse i dette laget så i dag var jeg veldig overasket over det, men “who cares”  så lenge vi vinner. Når man ser blikket og pasningen til Pogba etter at Leicester backen Pereira slurver så tenker jeg at min barndomshelt Eric Cantona ble stolt. For dem som var så uheldig og ikke fikk se han spille så kunne han slå en målgivende gjennom en murvegg. Nedtaket og scoringen til Rashford var like nydelig som assisten! Egentlig bør Herrera trekkes fram i dag, for alle de tusenvis av meterne han legger ned på banen er til tider omtrent like avgjørende som en scoring, for ett rivjern han har blitt under Solskjær

Kjære David de Gea, verdens beste keeper… Aldri blir jeg lei av å si det eller skrive det, tenk heller: tror du din kjære blir lei av å høre hvor vakker hun er? Say it, Scream it and spread it. #Davesaves viser nok en gang at han (ja) er verden beste keeper da han leverer nok en feberredning på frisparket fra Ghezzal som var på vei til å bli en av kandidatene til årets mål. Thank you again Dave❤️ Det er slike kamper som vil gjøre oss til Premier League mestere neste sesong. 

Ellers flirte jeg godt da jeg høre om Paul Ince sin utalelse om at hvem som helst kunne gjort det OGS har gjort med Manchester United… Jeg gremmes og blir flau for maken til sprøyt!!  For det første får ikke hvem som helst sjansen og for det andre, hvorfor klarte ikke Moyes, LVG eller Mourinho det? Solskjær er skapt for United og det United står for, så spar oss for slik tull. Samtidig så valgte jo Ince å spille for Liverpool på slutten av sine karriere så sånn går dagene tenker jeg…..

Hva annet kan man si til Ole Gunnar enn tusen takk? Ikke vet jeg, så tusen takk av hele mitt hjerte Ole Gunnar Solskjær❤️

Hva er deres tanker om dagens kamp og hva tenker dere om den tøffe kamp-perioden United går inn i nå?   

0 kommentarer

Siste innlegg