United Reality❤️

De fleste som følger United.no på facebook eller deres hjemmeside har nok sikkert fått med seg at redaksjonen søkte etter Manchester United supportere som kunne tenke seg å være med på en reality serie som skal sendes på United.no. For min del som har en åpen blogg om mitt liv som United supporter mente min samboer at jeg skulle søke da ett slik konsept passet meg perfekt. Det hun ikke var klar var at jeg hadde med henne i hele søkeprosessen slik at vi søkte på dette som ett par. Haha sorry Lena 😊 

Da United.no ringte meg for en uke eller to siden var vi med i sluttfasen og etter dette sendte jeg inn ett liten «vorspiel»- klipp av hvordan vår United-hverdag er som par i den vanlige hverdagen både på og utenom kampdag. Det falt heldigvis i smak hos redaksjonen for jeg og fruen er offisielt plukket ut av United.no til å være med på denne United reality serien..YES!! var min første tanke for jeg trives med å dele ting jeg opplever og jeg setter pris på når andre gjør det samme. Det er meg og fruen samt 5 andre som skal delta i dette konseptet og dette må bare bli kjempe kult

Tankene bak dette konseptet er å vise frem en variert og artig hverdag som United-supporter (par for vår del) hvor det filmes en usminket hverdag 24/7 samt at kameraet også blir med oss over på balløya på en utvalgt United kamp. Vi gleder oss helt sykt mye (kanskje jeg litt mer enn fruen), men jeg kan love at dere vil få se en 110% ærlig hverdag, så får man like det eller hate det. Jeg er alltid meg selv enten jeg skremmer livskiten ut av fruen med min Cantona maske, om vi sitter 18 timer i bil for å treffe Scholes, eller gjennomfører andre United relaterte «prank`s» eller prosjekter. Manchester United er en ekstrem stor del av mitt liv som det har vært de siste 30 årene og dette er en udødelig kjærlighet som vokser for hver dag og det går ikke en dag uten at United nevnes i vårt hjem eller neste sprell planlegges. Her vil jeg legge ved at vi er ekstremt impulsive så jeg håper dere vil like det dere får se.

Jeg skal komme tilbake til dere med mer informasjon om når oppstarten er samt dag og dato for når dette skal sendes. Jeg kommer også til å legge ut link fra United.no på facebooksiden Unitedtim så følger du ikke denne siden må du gjerne gjøre det eller del artikkelen så vi kan spre United`s glade budskap.

Vi gleder oss ekstremt mye til dette prosjektet

Mvh Unitedtim m/frue

Glory Glory Manchester United❤️

 

2 kommentarer
    1. Gud! Sååå moro! Det har dere så fortjent altså! Gratulerer til begge! Gleder meg til å følge dere!❤️❤️

Siste innlegg