Man Utd @ the wheel❤️

Amazing Man Utd, hva annet kan man si? Vi synger Ole`s at the wheel, men nå synger jeg også United at the wheel. Ny kamp, ny seier og det er faktisk ikke flere hatter å ta av❤️ Tankesettet er helt annerledes og vi alle må/bør tenke som Solskjær, etter en seier må vi tenke på neste så kan man heller summere opp når sesongen er over. Racet om topp 4 kommer til å vare helt inn, men jeg er 100% sikker på at vi tar 3. plassen! Nå er vi på 4.plass og der kommer vi til å være når denne runden er over. Chelsea taper garantert i morgen på Etihad. I dag var kampen en emosjonell reise for meg, hvert fall i 1 omgang, man så tydelig at Fulham skulle gi bånn gass fra start og gikk “all inn” for tidlig scoring, men heldigvis bommer Vietto på sin gigantiske sjanse for Fulham etter bare to minutter. Ballen rullet nok en gang “the United way” og 1-0 scoringen til Pogba er verdensklasse, at den blir kommentert som en keepertabbe er bare usaklig for den teknikken og presisjonen som “Le Pog” har bekrefter bare nok en gang hvilken klassespiller han er. Praktscoring av Paul Pogba og ingenting er deiligere under en United kamp enn en tidlig scoring til oss❤️ Man kan bare føle sangen: 50 million down the drain and Tony Martial scores again, WOW for ett raid og for en avslutning. Det var kult å lese artikkelen på United.no hvor OGS sier at Martial kun misser på målsjanser på trening og det sier vel egentlig hvor fokusert han er under kampene. Ny klassescoring av en klassespiller. Stemningen er i taket her hjemme og da Pogba setter inn 3-0 på straffe var det bare og ta ut spillere for litt hvile mot PSG. Helt ærlig mener jeg det er mye viktigere å ta ut spille for å unngå skader og ikke hvile, for en sluttspillkamp i Champions League er sesongens gulrot. Gratulerer med tre poeng alle sammen, på tirsdag skal vi knuse PSG 2-0 og virkelig markere Manchester United på kartet over europeisk toppfotball igjen❤️ UNITED 4 LIFE❤️

I morgen setter jeg og fruen kursen mot Manchester igjen hvor vi skal tilbringe fire deilige dager, vi skal opp 0400, men sånn er det bare, dagene skal nytes med ulike ting/opplevelser som er planlagt og jeg vil (som vanlig) dele alt her på Unitedtim. Tirsdag er det som alle vet storkamp mot PSG, får gåsehud av tanken!

  • Hva er deres tenker om kampen?
  • Hvordan tror dere det går mot PSG?

Det blir mye filming fra turen vår, mye av det vil dere få se i den nye nettserien til 100%United på United.no. Når premieren er vil jeg komme tilbake til.

Nyt lørdagen og ha en strålende lørdag i den rette Manchester United ånd❤️

 

4 kommentarer
    1. Glory glory man united. Helt enig med deg. Helt rå kamp og gleder meg til PSG kampen jeg også. God tur og kos dere masse.

    2. Herlig at Man United gjør det bra igjen😀 Satse på seier mot PSG😀 God tur til England

Siste innlegg